Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
May

May

22-11-2011 om 19:33

Hier word ik nou blij van!

Dochter van 11 gaat sinds kort niet meer naar de BSO. Ik ben vanavond alleen met de kinderen. Als ik in de file naar huis sta, bel ik haar even. Ze meldt dat ze broertje al heeft gehaald bij de bso aan de overkant van de straat.. Als ik thuis kom, biedt ze aan te helpen koken en bakt ze het vlees voor me.. Daarna helpt ze zomaar de vaatwasser inruimen en neemt ze broertje mee in bad.. Ik heb vaak genoeg conflicten met haar en het is zeker geen gemakkelijke tante, maar hier kan ik weer heel lang op teren. Wat kan ik hiervan genieten, zo'n lieve hulp in huis..

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tango

Tango

22-11-2011 om 19:52

Wow, may

Wat een geweldige dochter heb jij! Dat zie ik die van mij, 10 jaar, nog niet doen. Maar ook is was vandaag blij met Tangodochter. Gisteren had ze op school lootjes getrokken en vandaag ging ze helemaal uit zichzelf met de surprise aan de slag. Ik heb helemaal nog niet hoeven helpen en het ziet er nog erg leuk uit ook! Meestal moet ik met alles achter haar aan zitten om het maar af te krijgen, dus dit vond ik erg fijn van haar.

Oh heerlijk

die houdt van je !

Knap!

knap zeg! Daar zou ik voor tekenen als mijn dochter 11 is!
Loes

Super!!! trots mag je zijn!

Je mag zo trots zijn op zo'n verantwoordelijke dochter!! Zeg dit ook tegen haar, daar groeien ze van!!!

Rosase

Rosase

23-11-2011 om 19:33

Ja vooral veel prijzen!

Misschien doet ze het dan nog wel een keertje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.