Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Hijskraan

Binnenkort is het verjaardagstijd . Gelukkig zijn bijna alle cadeautjes in huis op 1tje na. Mijn zoon wil graag een hijskraan. Nu heb ik er hier 2 soorten gehad: een van plastic die was meteen al snel kapot, was ook niet erg want 2dehands en goedkoop. Toen kocht ik een Pintoy hijskraan. Die ging uit elkaar, knoppen vielen er spontaan af etc.. Overlegd met de winkel en toen nog een gehaald die al in elkaar was gezet. Die heb ik al in elkaar gezet door de winkel opgehaald met de auto en toen ik die thuis op de grond zette, viel er spontaan ook een knop af. Van de Pintoy hijskraan ben ik maar af gestapt . Ik heb hier andere dingen van Pintoy die wel goed zijn overigens, alleen deze hijskraan dus niet.

Wat is nu een leuke, goede hijskraan voor een jongetje van bijna 5 ?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Playmobil

heeft een goede hijskraan. Mijn zoon heeft die ook gekregen op zn 5e verjaardag, helaas staat die te verstoffen, zoals al het playmobil maar hij is wel leuk!

Hier idem

Playmobil hijskraan, zoon heeft hem al zeker 4 of 5 jaar en hij is nog prima, maar staat bij alle andere playmobil te verstoffen.

Bruder

Mijn zoontje heeft een Bruder kraanwagen. Het is een mooi en degelijk ding.
Ik heb hem via marktplaats ( dus 2e hands) maar hij is nog steeds ( ook na ruig gebruik door zoon) helemaal goed!

Philou

Philou

16-10-2010 om 15:03 Topicstarter

Nor@, nerina en jasset

bedankt voor de reacties. Ik heb bi Playmobil gekeken en ook bij Bruder. Ik vind ze beiden leuk, maar mijn mening telt niet (ik heb niets met kranen). Even over dat Playmobil: hebben jullie kinderen er wel mee gespeeld?
Bruder ook bekeken en ik vroeg me af of dat wel stevig was (het lijkt van licht plastic, klopt dat ?)

Judith

Ja, wel mee gespeeld, hij is ook leuk, maar Playmobil blijkt gewoon niet zo zijn/hun ding....hier is het nu Lego wat populair is...

Bruder

Je wilt niet weten wat dat ding hier te verduren krijgt, hij is echt stevig!

Yaron

Yaron

18-10-2010 om 11:42

Playmobil en bruder

Onze oudste heeft een Playmobil hijskraan en een Bruder vrachtauto met hijskraan. Die van Playmobil is voor kindjes met geduld, het naar onderen en opzij doen van de takel gaat zeer langzaam. Die van Bruder kun je zelf regelen, hij is goed bestand tegen kinderhandjes, onze oudste kreeg hem vijf jaar geleden en er is heel veel mee gespeeld, maar hij is nog steeds heel. Die van Playmobil gaat sneller stuk, hier struikelde onze andere zoon er over en toen brak er al een stuk vanaf.

Philou

Philou

20-10-2010 om 08:47 Topicstarter

Playmobil- bruder

Afgaand op de reacties, denk ik dat het Bruder geschikter is voor deze zoon. Daarna hou ik PLaymobil in gedachten. ).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.