Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Talia

Talia

06-05-2009 om 12:51

Hoe verzorg ik langer wordend, dik haar?

Naar aanleiding van een hoger draadje de volgende vraag: Mijn dochter van 10 wil graag langer haar. Ze heeft mooi dik haar, maar het heeft de neiging om snel vettig te worden en er zitten dan ook schilfertjes in (roos?). Het lijkt me daarom belangrijk om het goed te verzorgen, maar ik ben zelf "gezegend" met dun haar en ik kan geen conditioner gebruiken want dan valt mijn haar als een badmuts om mijn hoofd . Ik heb daardoor geen idee wat nu een goede shampoo en conditioner voor haar zijn. Ik wil het liefst een mild product met niet teveel zeep en toevoegingen, omdat ze een gevoelige huid heeft. Heeft iemand een idee voor mij, of eigenlijk voor mijn dochter?

Groet, Talia

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Goede ervaringen met etos huismerk

Aangezien we hier allemaal een dikke bos haar hebben gebruik ik voor mijn kinderen al vanaf jongs af aan gewone shampoo en een conditioner. Mijn dochter heeft halflange krullen en mijn zoon halflang en dik steil haar. Voor beide gebruik ik van het Etos huismerk de voordeelselectie shampoo en daarvan ook de conditioner. Verder was ik het niet elke dag maar om de 2 a 3 dagen. Tussendoor gebruik ik voor klitten een product van de kapper, Sebastian Sealed Ends. Even in vochtige handen verdelen en dan in het haar knijpen. Met de kindershampoo's kregen ze heel droog haar en veel klitten. Wat ik nu gebruik is ook nog eens goedkoper

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.