Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
MARI39

MARI39

27-09-2010 om 12:04

Hot wheels garage

Mijn zoon (8) wil heel graag de hot wheels garage. Nu hebben we al de dino baan en de monster jam en eigenlijk valt dat tegen, enerzijds qua kwaliteit anderzijds wb speelplezier. De autootjes vindt hij wel leuk.
Wat zijn jullie ervaringen met die garage, en tot welke leeftijd is dat leuk?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Maxime.M

Maxime.M

27-09-2010 om 12:51

Ander hotweels ding viel tegen

Hoi,

Mijn zoon heeft een paar jaar geleden (dat wel, er kan wat veranderd zijn inmiddels) een hotweels ding gekregen, een baan met liftje, kostte 19 euro. We moesten het heel ingewikkeld zelf in elkaar bouwens, alle stickers erop doen (heb ik gedaan, het is een rotwerkje maar ik ben altijd heel secuur ) en toen bleek het ding gewoon heel gammel te zijn. Heeft eigenlijk nooit lekker naar behoren gewerkt. Vond het zijn geld beslist niet waard.

knevel

knevel

27-09-2010 om 21:28

Heb je een link?

Hier hebben we een soort hotwheels dorp (kan het op internet niet vinden) - met verschillende onderdelen die je aan elkaar vast kunt klikken, met brug en wegen. Daar wordt veel mee gespeeld. Maar met die octo-battle wordt helemaal niets gedaan. Je gaat toch niet elke keer met water spelen; het is toch binnenspeelgoed hier.

mari39

mari39

28-09-2010 om 13:00

Dank

voor de reactie alvast. Inderdaad is de kwaliteit van de dinobaan ook erg slecht, en dat bederft al het speelplezier.
Maar jullie hebben dus niet de garage, begrijp ik?
Knevel, welke/wat voor link bedoel je?

Mari39

Maxime.M

Maxime.M

28-09-2010 om 13:05

Ik zou het niet doen

Hoi,

Wij hebben toendertijd een andere garage gekocht. Ik zag de bui al hangen dat dat ding net zo gammel zou zijn. Uiteindelijk een garage gekocht die al in elkaar gezet in de winkel stond (kan je ook de stevigheid even testen). Er waren daarbij meerdere banen naar beneden en ook een soort bedienbare lift. Zoon heeft deze garage echt een paar jaar gehad en veel mee gespeeld.

Wilma

Wilma

28-09-2010 om 14:27

Hier was 't wel een succes

De garage is láng niet zo gammel als bijvoorbeeld de dino-baan van Hot Wheels. Hier is er toch wel erg veel mee gespeeld en dus was 't hier wel z'n geld waard.

Groetjes,
Wilma

knevel

knevel

02-10-2010 om 14:36

Mari, een link naar de garage

Ik weet nl niet precies welke je bedoelt, al neem ik aan die met verschillende niveaus. We hebben hier een soort dorp (met garage volgens mij) gelijkvloers van hotwheels en dat is en stevig en er wordt veel mee gespeeld.

mari39

mari39

04-10-2010 om 18:08

Ik heb gezien

wat je bedoelt Knevel, ziet er ook leuk uit. Tot welke leeftijd was het oor jou kids leuk?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.