Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Jeanne

Jeanne

07-11-2009 om 21:01

Hotwheelsvraag

Mijn zoon wil graag een Hotwheels baan of garage van Sinterklaas, voorkeur voor een baan heeft hij niet en ik zie door de bomen het bos niet meer. Zijn alle banen op elkaar aan te sluiten en wat is de kwaliteit, valt het zo uitelkaar dat wij steeds moeten helpen. Kortom wie heeft er tips, zoon is overigens 5 jaar en het budget maximaal 35 euro.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
liora

liora

07-11-2009 om 21:32

Valt uit elkaar

Hoi,

Mijn zoon was vorig jaar 5 en kreeg dit van de Sint en het viel echt uit elkaar, ik vond het niks, echt weggegegooid geld. Maar misschien heb ik pech gehad.

Liora

mijk

mijk

07-11-2009 om 22:10

Wordt hier ook weinig mee gespeelt

kwaliteit is neit goed en het is gewon te groot. Mety een klein hotwheel setje speelt hij al 3 jaar eindeloos. Dat is een soort auto die je uit elkaar haalt en waarmee je dan een auto weg kan schieten.

Vic

Vic

08-11-2009 om 11:15

Voor een dag heel leuk

Mijn nichtje had vorig jaar de racebaan met looping gekregen. Het viel ons direct al op dat de onderdelen eigenlijk niet lekker in elkaar pasten. Ze heeft er een dag heel leuk mee gespeeld, maar daarna was het teveel gedoe met niet-passende en uit elkaar vallende onderdelen.

Monster jam

De monstertrucks van hotwheel wordt hier heel veel meegespeeld. Heb je allerlei leuke sets van.

liefs lisa

Leuk

Hier vinden ze het juist leuk om alle onderdelen op de meest uiteenlopende manieren in elkaar te knutselen en gebruiken daarbij ook de meubels om de auto's te lanceren. Het wordt nog steeds af en toe uitgehaald en is helemaal niet kapot.

Wilma

Wilma

09-11-2009 om 14:40

Hier wel veel mee gespeeld

Een niet al te moeilijke kiezen (de garage is niet moeilijk, wel leuk) en dan is 't echt wel leuk spul.

De magnetische auto's zijn ook leuk, voor een habbekrats, kun je ook leuk op ijzeren verticale voorwerpen laten rijden (de kapstok op school ).

Woon je toevallig in 't Zuiden van het Land?? Mag je zo Sharkpark komen halen.

Groetjes,
WIlma

Jeanne

Jeanne

09-11-2009 om 15:15

Bedankt

Bedankt voor jullie reacties, ik denk dat we eerst maar een goedkopere baan gaan kopen voor de Sint en als dat een succes is kan hij later altijd nog voor een grotere baan of garage sparen. Wilma, bedankt voor het aanbod, maar dat is een beetje te ver.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.