Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Hulp bij traktatie...

Zoon, in vakantie 10 geworden, wil cheese strings trakteren. Prima..maar hoe doe je daar nu weer iets mee??

Wie heeft er een leuk idee?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

21-10-2012 om 16:08

Niets

Mijn ervaring is dat er vanaf ca. groep 6 niet meer geknutseld wordt bij tractaties. Je zou er eventueel een klein uitdeelcadeautje (Hema) bij kunnen doen.

kwala

kwala

21-10-2012 om 16:17 Topicstarter

Tja

altijd zo fijn als kind in vakantie jarig is...is die verjaardag al weer lang en breed achter de rug...bedenk je je op zondag dat er ook op school nog getrakteerd moet.

NU hebben ze het klassen rond gaan afgeschaft, dus voor de juffen en meesters hoeft het niet meer..scheelt weer.

Fototoestel

meegeven en dan foto's laten maken door de juf leuke herinnering voor later?

Lenah

Dat betekent dat je dan dus aan alle kinderen een stukje kaas geeft waar je uitgebreid met je vingers aangezeten hebt. Ik weet niet of iedereen staat te juichen bij die gedachte

Ik zou ook denken: niets. Of een misschien een lo/ullig strikje eromheen ?

Groeten,

Temet

kwala

kwala

23-10-2012 om 12:39 Topicstarter

Handen?

Een lullig stukje kaas waar je met je handen aanhebt gezeten?? Euh... zo;n cheese string zit in een (waarschijnlijk zeer milieu onvriendelijk) plasticje.

Een versierd cakeje zit je toch ook met je handen aan?

een prikker met kaas en worst heb je toch ook in je handen gehad??

Maar t is inmiddels voorbij, zoon wilde gewoon zakjes chips, opsmuk hoefde niet perse. Hij had geen fototoestel mee, klassen rond mag neit meer op school, en verder dan uitdelen komt het niet meer.

Kwalah

Je hebt natuurlijk gelijk, andere tractaties daar zit je ook met je handen aan.

Maar ik bedoelde dit: die cheesestrings zijn inderdaad keurig individueel verpakt, maar Lenah suggereerde dat je er wat leuks van kan maken op de manier die op dat product zelf aangegeven staat. En dat zou dan betekenen dat je die dingen moet uitpakken en er stukjes af moet trekken om armpjes en beentjes of tentakeltje of weet ik veel wat ervan te maken.
Als je dat doet zit je er wel iets uitgebreider (en duidelijker zichtbaar) aan dan wanneer je alleen maar een blokje kaas aan een prikker schuift.

Gelukkig heeft je zoon het keurig opgelost door voor chips te kiezen, makkelijk èn hygiënisch

Groeten,

Temet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.