Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
feestneus

feestneus

19-03-2011 om 17:09

Ideeën voor feestje 10-jarige?

Wie heeft er een leuk idee voor een feestje voor een tienjarige jongen? We willen het graag thuis houden, ik heb het archief al doorgekeken maar kon niks vinden.
Hartsikke bedankt voor het meedenken!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Chippieq

Chippieq

19-03-2011 om 21:59

Stoer feest

Zet een tent op in de tuin en laat ze na BBQ en een avondspeurtocht overnachten in de tent. Lijkt mij erg leuk voor jongens!
Een speurtocht kun je in een hip jasje steken door antwoorden op vragen door te laten sms-en waarmee ze een deel van een code (getal of letter) kunnen krijgen. Aan het einde van de speurtocht moeten ze de code kraken.
Of een soort van detective moordspel?

Dansfeest

Een vriendje van zoon (9) had laatst een dansfeest. In de huiskamer, de ouders waren er bij en die zochten op youtube de nummers die de kinderen wilden horen. Alle aanwezigen vonden het heel erg leuk. Of ze ook echt gedanst hebben weet ik niet, zoon had het wel over een spelletje dat je een fles moest draaien en bij wie de fles dan stopte die moest je een knuffel geven (kusjes zijn blijkbaar nog te hoog gegrepen )

Jolanda

Jolanda

20-03-2011 om 12:43

Ehh

wie is de mol feestje? wel veel voorbereiding
timmeren en zagen ? figuurzagen en dat weer schilderen
pizza's bakken met het eten

achterstevoren feest is ook leuk, achteruit naar huis lopen met de kinderen, dan toetje eten, dan patat, dan film achterstevoren kijken of spelletjes doen (party en co), en als laatste taart en cadeautjes

spionagefeestje
sportfeestje met wedstrijdjes binnen en buiten
spelletjes a la minute to win it
jolanda

Luna

Luna

20-03-2011 om 22:14

Hier

Met 10 jaar gedaan: gourmetten. Eerst met zijn allen alles klaargemaakt: kruidenboter maken, brood snijden, komkommer snijden, sausjes maken enz. Daarna eten. En tot slot een film. Was erg geslaagd. Nu heb ik een dchter, maar jongens vinden dit vast ook leuk.

Luna

feestneus

feestneus

21-03-2011 om 20:33

Bedankt!

Hartstikke bedankt voor het meedenken, leuke ideeën!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.