Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
tikkelstar

tikkelstar

12-01-2011 om 22:38

Ineens alle aandacht van me willen

Mijn dochter van 5 wil ineens dat ik steeds met alles naar haar kijk, als ze een hap eet wil ze dat ik kijk ,ze deelt ook vaak een hap in 2en en geeft me een helft die moeten we dan tegeljk op eten , als ik niet kijk verzind ze een aandachtspunt van dat wat er wordt gegeten, bijv dit is de achterkant van bijv het broodje dit de voor kant,zodat zij denkt mij te kunnen overhalen om te kijken , als ze tekent dien ik haar na te doen of zij mij ,als ze ergens naar kijkt bij de tv wil ze dat ik het ook zie en controleerd of ik het zie,ze zegt steed mama ik vind je lief. als ze met iets bezig is moet ik steeds kijken . ik vraag en zeg haar dat als ze er iets is ze me alles kan zeggen maar dan wimpelt ze snel af dat er niks is , dit gedrag heeft ze sinds 3 week het is een obsesie voor haar , ze is verder erg zelf standig en dit gedrag heeft ze nog nooit eerder vertoond kan er geen vinger op leggen hoe moet ik haar helpen om dit los te kunnen laten

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Hepij

Hepij

17-01-2011 om 19:56

Ik zou

er gewoon even aan toegeven, kennelijk heeft ze het nodig dat je heel dicht in de buurt bent! Wordt vanzelf weer minder

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.