Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Tanneke

Tanneke

19-12-2011 om 17:56

Ja hoor! tanden weer

Nog even terugkomen op al die tanden die los zaten bij mijn zoon. Had er een tijdje terug over gevraagd.
Inmiddels dus 7 (!) tanden kwijt!
Eerst onder twee los en na een ruime week allebei eruit op dezelfde dag.
Twee dagen later sloeg hij er per ongeluk zelf een uit met de afstandsbediening. Zat al los,maar toch wel zielig.

5 dagen geleden twee op een dag op school en dan vanmorgen weer 2 tegelijk.
Zoals ik zei in mijn vorige draad: zijn permanente tanden zijn erorm en die komen al rap omhoog en duwen alles er gewoon uit.

Nu weer een andere vraag: hoe lang duurde het bij jullie voordat de melk kiezen los kwamen?
Hij ziet er niet uit! Haha. En toch vind ik het ook wel wat schattigs hebben. Er is hier een liedje (USA) dat heet " All I want for Christmas is my two front teeth" en dat zingt iedereen tegen hem de laatste dagen. Hij word er getikt van.

In de meeste gaten zijn zijn nieuwe tanden al best ver door. Wat gaat dat snel!
Hij eet gewoon alles in kleinere stukjes en dat gaat prima(weer voor niks zorgen gemaakt natuurlijk, zoals altijd).

Zou alleen wel erg onhandig zijn als zijn kiezen nu al snel volgen!

T

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
T&T

T&T

20-12-2011 om 13:03

Kiezen

ja, de kiezen gaan gelukkig later pas mijn kinderen van 9 en 10 zijn ze ook nog aan het wisselen, en dat is volgens onze tandarts volkomen normaal.
groetjes, Tess

toja

toja

20-12-2011 om 20:42

Die van mij

Is 11 jaar en moet nog beginnen met het wisselen van kiezen! Zijn vader was ook 16 toen hij zijn laatste kies wisselde. Dochter van 8 is nu 6 tanden kwijt in een half jaar en nu valt het stil ( er zit op dit moment niets meer los).

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.