Brazella
26-06-2014 om 12:11
Kalender voor kinderen
Heeft er iemand leuke tips waar je een kinderkalender kan halen/kopen? Ik wil mijn dochtertje leren om zelf te kijken welke dag het is en wat er op die dag gebeuren gaat. Bijvoorbeeld, vandaag is mama/papa werken, ik moet wel/niet naar school etc.

Marie
26-06-2014 om 12:21
Weekplanner Hema
De Hema heeft een leuke magnetische weekplanner daarvoor.

Molleke
26-06-2014 om 12:22
Zelf maken?
Dat heb ik zelf altijd gemaakt. Gewoon op een a4tje. Je kan er ook eentje samen met je dochter gaan maken. Of verschilt het per week? Dan zou je meerdere a4tjes moeten uitprinten. Verder hebben ze bij de Hema een planner (planningsbord, weet even niet zo hoe dit wordt genoemd). Kan je op de site van de Hema bekijken.

Moeder
28-06-2014 om 19:52
Online kalender
die je ook kunt printen. Handig! Elke week een verse bijgewerkte kalender. En een sobere vormgeving zodat het allemaal niet teveel afleid van wat het doel is http://www.klender.nl/
Geen aandelen maar ik ben een enthousiaste gebruiker.

Puck
30-06-2014 om 08:05
ook online
Wij maken als gezin gebruik van de google agenda. Die is ook uit te printen. Iedereen zijn eigen kleurtje en nog een extra kleur voor gezins-dingetjes. Werkt heel goed. En als de kinderen ouder zijn kunnen ze via hun smartphone of labtop zelf altijd erbij om te kijken of dingen toe te voegen.

infoouders
30-06-2014 om 12:43
Ook weekplanner Hema
Wij gebruiken ook de magnetische weekplanner van de Hema. Ideaal.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.