Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Kat opgelapt bij dierenarts: budget sint gehalvereerd

Geen sintstress, dacht ik, mooi wel. Kat was heel ziek, is gelukkig opgelapt bij de dierenarts en gaat nu goed (nog even afwachten). Maar het bedrag was nogal hoog en hoewel ik het graag uitgeef voor een kat die nog bij ons is, is er nu dus wel sintstress.

Op het lijstje van Sint stond een ridderkasteel van playmobil als groot kado. Omdat er hier nog niet goed opgeruimd wordt, was het plan om alle losse minidingen en de meeste poppetjes eruit te halen en tzt hier en daar te geven, als het opruimen beter gaat. Maarja dat grote kado kan deze keer niet dus wat anders bedenken. Ik vind het moeilijk. De Sint geeft dit jaar aan beiden (jongens 5 jaar) een boek, badspeelgoed, houten piratenpistool en een chocolade letter. Onze kinderen krijgen alleen met hun verjaardag en Sinterklaas kado's (waarvan de helft tijdelijk opgeslagen wordt en gaande het jaar 'herontdekt' zal worden). En tussendoor niets. Wij pakken uit met Sinterklaas. Dus er kan -vind ik- wat bij.

Wat is bij jullie een speelhit (geweest) voor jongetje(s) van 5 ?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
buzz

buzz

21-11-2010 om 10:37

wat vervelend.
Kan je niet een andere manier bedenken om het toch te kopen? Bijvoorbeeld op marktplaats, of zo was er bij ons in een dorp in de omgeving vorg weekend een grote kinderspeelgoedbeurs daar hadden ze veel playmobiel. Kan je niet in de buurtkrantjes of op internet zoeken of dat ook bij jullie is, Ik ben er flink geslaagd. Er mist dan wel 1 bekertje bij het playmobielkofferkasteeltje maar ja 10 euro of 35 dat scheelt ook enorm.
Verder heb je ook kleinere kastelen natuurlijk. Nieuw in de winkel.
Hier is een grote hit trouwens de kindercd speler waar 2 microfoons aan zitten zodat ze mee kunnen zingen , mocht dat een idee zijn, moet je er wel ff een adaptor bijkopen. Bij de action heb je best veel leuke spelletjes op het moment. Oh ik hoop dat je een oplossing vind, tja ik snap het goed, natuurlijk gaat gezondheid voor ook die van je huisdier, maar met sinterklaas vul je ook graag de wensen van je kinderen.
Ik zou echt eens goed op marktplaats rondkijken, en dan bieden via mail, met misschien zelfs de rede van je 2ehandse aankoop. Of heb je misschien nog wat speelgoed liggen waar echt helemaal niets mee gedaan word en wat ze niet eens missen, misschien kan je het verkopen en krijg je nog genoeg geld bijelkaar.
succes er mee, groetjes esther

jeltje

jeltje

21-11-2010 om 20:59

Idee

Vervelend zeg.

Ik heb vandaag de 5de verjaardag van zoon gevierd met familie, en 2 grote hits waren de playmobil draak (30 euro, maar momenteel ook vaak in de aanbieding) en een bewegende dino van de HEMA.
Ik heb trouwens ook een website ontdekt waar playmobiel vele tientjes goedkoper is dan in de winkel: www.fast2toys.nl
Ik meen dat het duurste ridderkasteel daar rond de 100 euro was, ipv de 160 die ik in de winkel zag.

Groet, J

Site jeltje

Het varieert denk ik enorm per product. Kijk dus goed om je heen voor een prijs.
Ook goedkoop zijn: www.webgigant.eu www.speelgoedwinkel.nl

joep

joep

22-11-2010 om 10:31

Hier

radiografisch bestuurbare auto en kinderkettingzaag, beide staan al heel lang op zijn lijstje en voor een paar 10-tjes op bol.com. Vorig jaar heb ik de sint-cadeaus op djimmie.nl gekocht, hier zijn de prijzen wat zachter.
De kasteelkofferversie heeft hij vorig jaar voor zijn verjaardag gekregen en is heel leuk, zo kun je met de pijlen echt schieten en er zit veel bij. Best een leuk alternatief voor het grote kasteel en minder duur.

*bella*

*bella*

22-11-2010 om 13:17

Kleiner, ah

Toevallig zag ik vandaag iets van playmobiel bij AH, flinke aanbieding. Niet echt een kasteel geloof ik maar wel iets dat ermee te maken had (heb niet goed gekeken) een kleine burcht oid. Ik geloof iets van 40 euro.

vlinder72

vlinder72

22-11-2010 om 16:16

Tweedehands

Wij hebben toevallig net een playmobil kasteel verkocht op marktplaats. Nog picobello maar er werd niet meer meegespeeld. Het was te groot. Mijn kinderen houden ervan om te slepen met dingen en het grote leeuwenkasteel is daar te groot voor.

Ik kan je Marktplaats echt aanraden. Je zou kunnen gaan voor een ouder model kasteel of voor een van de twee drakenkastelen. Deze zijn wel al verkrijgbaar op marktplaats en zijn echt ontzettend leuk. Mijn kinderen spelen er erg veel mee. En die draken alleen al zijn erg leuk.

Philou

Philou

01-12-2010 om 10:39 Topicstarter

Ha!

Ik was dit draadje helemaal kwijt: ik dacht dat het posten op het forum niet gelukt was tot ik 'm per ongeluk tegenkwam. Bedankt voor jullie reacties.

@Esther en vlinder; Marktplaats had ik nog niet aan gedacht mbt Sinterklaas. Ik heb er zelf wel wat op staan, geen speelgoed, maar daar is nog niets van verkocht :/. De Action is een goed idee.

Speelgoedbeurs is ook een idee (!) maar ik weet niet of die en waar die hier worden gehouden. Iets om eens op te letten.

@Joep, Jeltje en Mamarijke: bedankt voor de links, altijd handig. En het is ook een idee om voor iets kleiners te gaan dan een groot kasteel. Dat kan ook voor een volgende keer. Als marktplaats niet lukt, ga ik voor nieuw . De kasteelkoffer is ook een optie.

@*bella* die ah aanbieding was misschien iets locaals of heel snel uitverkocht want hier hadden ze 'm niet. Jammer! maar bedankt voor de tip.

Kat lijkt helemaal bijgetrokken en krijgt ook iets van de Sint. Ondertussen krijgen we wat terug van de energieleverancier maar dat is voor de spaarpot. B: het bedankt voor alle reacties: ik besefte dat het niet groots hoeft te zijn voor een mooie Sint.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.