Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Kerstvakantie-ideeën


BlairW schreef op 12-12-2022 om 21:04:

[..]

Voor toverland kan je via de AH tickets kopen voor 23,50 pp. Dan ben je met 7 man voor €164,50 klaar qua entree 😊

Echt een bak geld

-Nienke-

-Nienke-

12-12-2022 om 22:13 Topicstarter

BlairW schreef op 12-12-2022 om 21:04:

[..]

Voor toverland kan je via de AH tickets kopen voor 23,50 pp. Dan ben je met 7 man voor €164,50 klaar qua entree 😊

Ah, ik ga nog even in de AH-app kijken! Toverland is voor ons ook bést ver rijden, dus inclusief reiskosten en ter plekke wat eten en drinken is dit nog steeds echt wel een heel duur uitje.

Archeon ga ik even bekijken, ooit weleens geweest, maar nu al een tijdje niet meer! 

Decembermamma schreef op 12-12-2022 om 21:18:

[..]

Echt een bak geld

Dat is voor iedereen anders natuurlijk. Ik vind het voor 7 man voor een hele dag pretpark dan weer niet duur. Maar goed, ik geef ook graag geld uit aan pretparken en vind het dat wel waard

165 euro is nog steeds best een behoorlijk bedrag voor één dag. Plus dat de parkeerkosten tien euro per auto zijn bij toverland, je daar nog iets van een ijsje haalt etc. Maar als je met zeven personen naar een pretpark wil, dan kom je echt niet goedkoper uit dan dat. Pretparken zijn nu eenmaal duur. Aanbiedingen voor nog goedkoper ga je denk ik niet vinden. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.