Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Kickboxen, leuk?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mathilde

Mathilde

08-10-2009 om 13:02

Dat weet ik wel

Het is meer de sfeer er omheen die ik niet zo jofel vind, en de blessures (man heeft wel eens wat gebroken, gekneusd en gescheurd). Dus toen zoon aankondigde dat hij ook op balletles wil (net zoals zus), stond ik daar toch wat positiever tegenover haha. Maar zoon zeurt nu al weer heel lang dat hij wil schaatsen (sinds afgelopen kerst staan er ijshockeyschaatsen voor hem klaar), dus dit weekeinde gaan we maar eens naar de ijsbaan. Alhoewel ik vrees dat dochter meer aanleg heeft, haha.
Mathilde (nul komma nul sportief)

Voor mathilde

Dus jouw man speelt ook ijshockey, of heeft gespeeld? Leuk !!! Ik hoop dat jouw zoon ook met het ijshockey-virus besmet wordt want het is een hele snelle fysieke teamsport. Heb er nooit spijt van gehad dat ik mijn zoon met vier jaar op een schaatsklasje heb gezet. Dat werd trouwens door de ijshockeyvereniging georganiseerd. En natuurlijk er zijn altijd opgefokte ouders op de tribunes maar die kom je ook bij voetbal tegen. Wat wel een nadeel in Nederland is: ik heb de indruk dat men het pas een mooie pot ijshockey vindt als er op het ijs een robbertje gevochten wordt. Komt ook dat doordat men in Nederland op het hoogste niveau (ere-divisie) met een kleine competitie elkaar zo vaak tegenkomt dat het niet leuk meer is. Maar daar heeft jou zoon nog lang niets mee te maken. Veel ijsplezier.

Groetjes,

Muppy

Mathilde

Mathilde

09-10-2009 om 12:42

Dank je! ot

Ja, man heeft bijna 30 jaar ijshockey gespeeld, waarvan lange tijd bij twee clubs omdat hij het zo leuk vond (een studententeam en een amateurclub). Vorig jaar is hij gestopt, hij vond zichzelf te oud (en nog te jong voor het veteranenclubje haha). Ben heel benieuwd of zoon het ook leuk gaat vinden.
Mathilde

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.