Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
babypurk

babypurk

07-05-2011 om 19:11

Kidi secrets van v tech voor meisje 9, volgende week al jarig!

Wie kent het electronisch dagboek Kidi Secrets van V tech? Is het wat voor een meisje van 9? Dochter heeft het gezien bij Bart Smit en wil het graag hebben voor haar verjaardag volgende week. Oma wil het wel geven maar wij vragen ons wel af of het echt leuk is? Wie heeft het en kan er wat meer over zeggen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ayla

ayla

08-05-2011 om 14:13

Hmm

dochter van 6 heeft hem, nichtje van 10 vond hem eerst ook eluk maar besloot naderhand hem toch te kinderachtig te vinden. Dochter heeft er wel wat mee gedaan maar ook weer niet heel veel.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

08-05-2011 om 20:45

Nee

mijn dochter van 8 heeft 'm en die doet er wel wat mee, maar het valt allemaal erg tegen. Het geluid van de mp3-speler is slecht en de spelletjes zijn erg beperkt. En verder is het een rammelding die je makkelijk openmaakt zonder wachtwoord en die ook zomaar openspringt. Niet de moeite waard dus!!

Dendy

Babypurk -ot

excuus dat ik je draadje vervuil, maar ik heb een vraagje. Zou je zo vriendelijk willen zijn om je nick te veranderen? Ik heb al jaren de nick Purk. Aangezien deze nick van jou erg lijkt op die van mij, heb ik al van bekenden de vraag gekregen of ik het ben. Goed om verdere verwarring te voorkomen, zou ik een nickwissel erg op prijsstellen.

En...alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter volgende week.

groetjes van Purk

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.