Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Lena

Lena

31-03-2011 om 20:54

Kinderdisco in groep 6

Hoi. Gewoon even een vraagje. Mijn zoon is 9, zit in groep 6. Een andere jongen uit de klas geeft een discofeestje, hij wordt 11, is al eens blijven zitten. Het duurt van 19:00 tot 21:30. Ik vind dat echt enorm laat, zo laat gaat mijn zoon nooit naar bed! En er zitten heel veel 9-jarigen in de klas. Ik was vooral benieuwd of jullie dit wel een normale tijd vinden (en ik dus een beetje zit te mutsen),
groetjes LEna

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Luna

Luna

31-03-2011 om 21:05

Ligt er aan

Ligt er aan op welke dag het zou zijn. Op een vrijdagavond zou ik dat voor een keertje wel goed vinden. Ik vind het ook vrij laat maar zou hem wel laten gaan.

Maylise

Maylise

31-03-2011 om 21:10

Prima

Ik zou het goed vinden maar mijn zoon lag toen hij 9 was ook al zelden voor 21h op bed dus voor hem zou het ook niet te laat zijn geweest. Daarnaast lijkt me voor een keertje afwijken van de bedtijd geen probleem.

Leandra

Leandra

31-03-2011 om 21:13

Niet laat

Ik vind het helemaal niet laat voor een feestje in het weekend. Mijn zoon van 9 zit ook in groep 6 (meesten zijn nu toch wel 10 of bijna 10 in groep 6?) en mag in het weekend 1 avond opblijven tot 21.30 uur. Door de week ligt hij om 20.15 uur in bed. Mijn zoon gaf een slaapfeestje toen hij 9 werd. Toen gingen ze geloof ik om 22 uur slapen en werd er nog gekletst to 22.30 uur. Voor een keer is dat heus niet erg. Vooral niet in het weekend. Dan de volgende dag wat eerder op bed .
Veel plezier!

Guinevere

Guinevere

31-03-2011 om 21:20

Niet laat

Ik vind dat helemaal niet laat, een keurige tijd!

Niet laat

Mijn 9 jarige is misschien wel; een avondmens, maar ze slaapt echt nooit voor 9 uur, half 10. ook niet doordeweeks. En in het weekend wordt het ook wel eens 11 uur. Maar dan slaapt ze wel uit de volgende dag. Kweeniet of ik zelf op deze leeftijd een kinderfeestje zou houden tot zo laat als alle gasten 9 waren, maar da's een ander verhaal. Ik zou hem fijn laten gaan!

Ingrid

Tango

Tango

31-03-2011 om 22:16

Welke dag?

Bij mij zou het ook echt aan de dag liggen hoor. Als het in het weekend is, geen probleem, maar niet op een avond voorafgaand aan een schooldag. Mijn dochter is ook 9, nou ja morgen 10, maar zou op een doordeweekse dag niet zo laat naar bed mogen. Ze kan hier ook gewoon erg slecht tegen en is dan de dag daarna erg chagerijnig.
Maar ik neem eigenlijk aan dat het in een weekend is, dus dan zou ik het wel goed vinden. Niet dat ze daarna uitslaapt hoor, want dat doet ze nooit. Maar ze hoeft dan in ieder geval niet te leren en heeft veel minder aanleiding om te gaan mopperen en klagen omdat er in een weekend minder van haar gevraagd wordt.

Wat leuk

mijn dochter van net 8 had zeker er naar toe gemogen, sterker nog ik vind het een super leuk idee voor haar 9e verjaardag en ook vind het ik het helemaal niet 'enorm laat', de gemiddelde bedtijd hier in de weekend is ook rond de 9 uur op zaterdag.

Is het een gehuurde locatie, hoe gaat het in zijn werk ? Goh leuk idee zeg, eerst eten en daarna disco, leuk in discokleding en dan lekker dansen op de kidstop100, allemaal zo'n fluoricerend armbandje kado, ja enig.

Pas nog

Mijn zoon (9, groep 6) is pasgeleden naar een dansfeestje geweest van een vriendje, was nog zomaar een feestje ook, niet eens vanwege een verjaardag. Het was van 7 tot 10 uur op zaterdagavond. Ik vond het een heel leuk idee en zoon heeft een geweldige avond gehad. Nu is mijn zoon een avondmens en hij kan het goed hebben, dus ik vond het ook helemaal niet te laat. Het is ook een uitzondering, niet alsof ze elke week zo'n feest hebben, dus ook als mijn zoon normaal gesproken eerder naar bed zou gaan zou ik het goed hebben gevonden dat hij ging, want het is natuurlijk wel hartstikke leuk en spannend. Ze hebben zich er de hele voorafgaande week op verheugd en geregeld wie wie op zou halen op de heenweg (terug mochten ze natuurlijk niet alleen), wat ze aan zouden trekken (zoon wilde een overhemd aan. Ik zei:"je hebt geen overhemd" "Nee dat weet ik, maar ik was eigenlijk van plan om nog even iets nieuws te kopen" Ik moest zo lachen.), wat voor muziek ze zouden gaan draaien.

Fanaan.

Fanaan.

01-04-2011 om 08:56

Leuk.

Wat leuk een discofeestje. Is het in het weekend? Doordeweekse dag zou ik wel erg laat vinden, maar voor een keertje in het weekend kan het toch wel?
Zoonlief had laatst een zwemfeestje, duurde ook tot half tien. Hij kwam wel helemaal hyper thuis, hij had het zo leuk gehad! Uiteindelijk lag hij pas om half elf te slapen (en dat voor een jongen die normaal tussen half acht en acht in bed ligt)

Lena

Lena

01-04-2011 om 11:18

Hoi, zoon gaat sowieso hoor, ik was niet van plan hem thuis te houden. En blijkbaar is het iets normaals, ik zou het zelf niet zo bedenken. Maar goed, zoon gaat nooit zo laat naar bed nee, ook niet in het weekend of bij feestjes. Hij kan er gewoon erg slecht tegen, slaapt totaal niet uit, we zijn al blij als hij tot 7:00 slaapt. En dat is dan sinds het zomertijd is, een paar weken geleden was 6:00 heel normaal. Van laat slapen wordt hij altijd huilerig en snel boos dus vandaar dat ik er geen fan van ben. Ik ben trouwens heel erg benieuwd hoe het gaat, of de jongens ook gaan dansen en zo. Mijn zoon houdt er wel van. Bedankt voor de reacties! groetjes, Lena

Yura

Yura

01-04-2011 om 14:17

Niet laat

Ik vind dat echt niet laat hoor. Dochter had in groep 6 allemaal slaapfeestjes, daar had ik wel een probleem mee, voor enen werd er niet eens een poging ondernomen om te slapen, daarna lagen de ouders op een oor en hadden niet meer in de gaten of kinderen sliepen. Had je nog 2 dagen een chagerijnig kind en vooral ook heel fijn als dat op vrijdagavond is en ze de volgende dag moeten sporten. Op een gegeven moment ben ik ermee gestopt, heb ik haar om 10 of 11 uur opgehaald, afhankelijk van het programma, maar dus in ieder geval ook nog stukken later dan die 21.30. Ik wou dat dat hier toen in de mode was geweest feestjes tot 21.30, heerlijk.

Lena

Lena

03-04-2011 om 15:07

Te laat

De disco is geweest. Er waren meer moeders die het erg laat vonden. Toe ik zoon kwam halen was iedereen erg wild, ze hadden geen spelletjes gedaan oid, het was in een jeug=honk, ik vond het niet erg kinder-achtig . En vandaag is hij niet te genieten, het is alleen maar huilen en boos, onze hele dag is naar demaan. Dus hoewel hij het leuk vond was het wat mij betreft geen succes. Een anderr moeder zei ook al: ik hoop maar dat dit niet de norm wordt. Maar goed, wij hadden vroeger vaak playbackshow, zal toch ook wel tot 21:00 hebben geduurd, weet ik niet meer. Nou ja, ik dacht even laten weten hoe het was. Groetjes, Lena

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.