Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Miran

Miran

06-04-2010 om 14:26

Kinderfeestje creatief idee?

Wie helpt een aan een leuk idee om iets creatiefs te doen met het kinderfeestje van mijn dochter. Het gaat om een groep van 9 meisjes. Vorig jaar hebben we stoffen tassen met textielverf beschilderd en zoiets zoek ik eigenlijk weer. Iets dat ze mee kunnen nemen naar huis.

Alvast bedankt voor het meedenken!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Marika

Marika

06-04-2010 om 14:26

Oh ja

ze zijn allemaal rond de 7 jaar oud

Puck

Puck

06-04-2010 om 14:32

Beker/bordje beschilderen

Meestal een topper met een groep creatieve kinderen: servies beschilderen. Bij Xenos verkopen ze verf voor op porselein en je kunt daar ook voor een prikkie bekers en bordjes kopen die geschikt zijn om te bewerken.

Marie E

Marie E

06-04-2010 om 17:37

Zeep maken

Met een partijtje van onze dochter hebben we een keer zeep gemaakt. Bij www.drogisterijdelang.nl in Rotterdam kun je pakketten bestellen om zeep te maken.

Je krijgt dan blokken glycerine die je moet smelten, vormpjes, kleurstof, glitters, spatels, de hele mikmak met een duidelijke beschrijving.

Was hier een groot succes!

I.W.

I.W.

06-04-2010 om 18:14

High tea

Ik ga vrijdag een hihg tea doen met mijn dochter en vriendinnetjes (8 jaar). Af en toe wat hapjes (cakejes, soesjes, mini tom pouce etc.) en tussen-de-gangen-door zelf cupcakes versieren en koekjes bakken. Ik heb op internet gebaksdoosjes besteld en die mogen ze versieren; daar gaan dan de koekjes en cupcakes mee in naar huis. verder verkleden (heb ze gevraagd allemaal prinsessenjurk mee te nemen) en wat spelletjes. Las net over die kopjes en bordjes beschilderen, misschien ga ik dat ook tussendoor doen.

Ook zeep maken

Erg leuk! (via soapqueen)

Badschuim

Hier hebben we badschuim gemaakt, met kinderen van 4 tot 7. Ook erg leuk. Ik had een paar flessen kleur- en geurloze badschuim, kleurstof, glitterpoeder en glitterhartjes. Dit konden ze mengen. Ik had ook doorzichtige flesjes die ze mochten versieren met stickers, en een label die ze konden kleuren. Ik heb destijds ook aan zeep maken gedacht, maar vond de jongste kinderen daar te jong voor.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.