Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
dave

dave

09-02-2011 om 18:17

Kinderfeestje jongen 8 jaar

Zoon wordt binnenkort 8. We willen het kinderfeestje buiten de deur vieren. Ergens in midden Nederland.

Wie heeft een leuke tip?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Spoorwegmuseum

http://www.spoorwegmuseum.nl/groepen/kinderfeestjes.html
Als zoon het leuk vind tenminste.
Vanaf die leeftijd kregen mijn kinderen ook eigen ideen als paintballen en discobowlen.
Maar we zijn zelf een aantal keren naar dit museum geweest, met in de winter schaatsen en dat was leuk. Het reizen zelf en het museum. Jammer dat het nog niet zo mooi weer is. Op die leeftijd is een speeltuin ook nog leuk eventueel met midgetgolf bijvoorbeeld.

vlinder72

vlinder72

09-02-2011 om 19:09

Kasteel Muiderslot
Naarden vesting
Landal Putten (erg leuke georganiseerde feestjes)
Piramide van Austerlitz
Boerderij Pret in Ermelo
Schateiland in Voorthuizen

Yta Chalne

Yta Chalne

09-02-2011 om 19:36

Of..

..rondleiding bij FC Utrecht. Hoe koel is dat

vlinder72

vlinder72

10-02-2011 om 09:06

Yta chalne, vertel, vertel

Hoe regel je dat? Dat zou mijn zoon echt ontzettend leuk vinden maar ik zie het op de site van FC utrecht nergens staan.

Yta Chalne

Yta Chalne

10-02-2011 om 09:29

Militaire-luchtvaartmuseum soesterberg

Als je zoon geïnteresseerd is in vliegtuigen, zou je hier ook voor kunnen kiezen. Op de woensdag- en vrijdagmiddag zijn er namelijk kinderfeestjes. Is wel al tot juni volgeboekt geloof ik, maar je kunt er ook 'los' een rondleiding volgen.

http://www.militaireluchtvaartmuseum.nl/arachna/nederland/42/feestjes

Chris

Moek

Moek

10-02-2011 om 14:22

Geen spoorwegmuseum

Het spoorwegmuseum is op zichzelf geweldig, maar het feestje stelde echt niets voor. Je krijgt een niet zo geweldige taart en een kan limo, gewoon in het café, plus wat vlaggetjes en zo. Verder mag je het zelf uitzoeken. Niks speciaals voor de jarige of zo, geen rondleiding of begeleid spelletje.

Als je het spoorwegmuseum wil, zou ik "gewoon" erheen gaan, dat is veel goedkoper!

Irene

Irene

11-02-2011 om 09:31

Skieen

Net gedaan: een kinderfeestje op de (borstel)skibaan in Nieuwegein. Eerst 50 minuten les en dan nog een half uur vrij skieen. Vervolgens friet+snack en drinken in het restaurant. Kinderen waren allemaal wild enthousiast!!
Met vooraf thuis kadootjes uitpakken en wat drinken enzo, het erheen rijden en na afloop iedereen thuis brengen was het ook lang genoeg.

Anne

Anne

11-02-2011 om 12:19

Of snowboarden (soesterberg)

Skiles of snowboardles op de borstelbaan in Soesterberg.
Was vorig jaar maar 7,50 per kind (nu misschien iets duurder) voor een uur les en nog even vrij oefenen. Zelf wel helmen mee (laten) nemen (als mensen ze hebben en het belangrijk vinden - bij ons deden veel zonder, een probleem ging goed), hebben ze daar maar beperkt (ook qua maten). Drinken/taart/cadeautjes thuis gedaan, maar kan ook daar. Na afloop quiz thuis gedaan (maar waren meisjes van 9) en frietjes. Quiz kan je (als een quiz je leuk lijkt) in het thema winter(sport) houden....
Iedereen vond het superleuk.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.