Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Choco La

Choco La

19-06-2010 om 18:06

Kinderfeestje op het strand, wat doen we?

A.s woensdag geeft mijn zoon van 8 zijn feestje. We hadden nog niks bedacht, omdat we het van het weer wilden laten afhangen. Nu schijnt het woensdag wel aardig weer te worden (20/22 graden). De kinderen gaan gelijk mee uit school en we denken erover om dan bij ons thuis patat te eten. Eigenlijk willen we daarna wel naar het strand gaan om te spelen e.d. Ik dacht erover om wat emmers en scheppen mee te nemen (nog wat kopen) een bal, vlieger etc. Tas met lekkers mee en daar een ijsje kopen. Maar is dat wel leuk genoeg? Moet er niet nog iets meer gebeuren op het strand? Spelletjes doen enzo? Of zouden ze zich ook wel vermaken met elkaar zonder dat wij allerlei dingen plannen? Er zijn 8 kinderen. Wat is jullie mening? En als jullie vinden dat we nog wel iets meer kunnen doen, wat dan? We zijn er ongeveer 2 1/2 uur. Graag tips!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
liora

liora

19-06-2010 om 18:43

Prima

Hoi choco,

Lijkt me genoeg en ook heel leuk! En je kunt altijd nog iets doen van tikkertje op het strand, touwtrekken op het strand, of wie graaft de mooiste kuil / maakt het mooiste zandkasteel.

Wordt vast erg leuk!

Liora

Hadewich

Hadewich

19-06-2010 om 18:53

Kan goed zo!

Vorig jaar heeft mijn zoontje een groot deel van het feestje op het strand gedaan. We hadden alleen een bal bij ons, en omdat het nogal waaide was er bijna niemand op het strand. Ze hebben zich prima vermaakt!! Ze hebben gevoetbald, een soort rugby gespeeld (zelfbedacht, ter plekke) en veel gegraven (gewoon met de handen).

Ik denk dat je met wat je mee wilt nemen meer dan genoeg bij je hebt hoor. Veel plezier!

feestbeest

feestbeest

19-06-2010 om 20:02

Ook gedaan

Wij hadden vorig weekend een strandfeest.
We deden een speurtocht naar het strand (want een klein half uurtje lopen). En voor het strand had ik drie spelletjes bedacht en veel scheppen mee.
Op het strand ging iedereen eerst de zee in, was best fris maar ze hadden erg veel lol. Daarna werd er veel gegraven en gebouwd. Later heb ik nog twee tikspelletjes met ze gedaan, viel in goede smaak.
Aan het eind hebben we frietjes gegeten bij de strandtent.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.