Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Fleur

Fleur

25-05-2011 om 19:24

Kleur trui op de foto

In het kader, lekker belangrijk, is er iemand die mij kan vertellen welke kleur trui de ogen het mooist doet uitkomen, meiden moeten op de foto,school, en ik vroeg me af of je met de kleur van de trui kan bereiken dat de ogen sprekender worden, eentje met blauwe ogen en eentje met bruine ogen,wie geeft advies?Wat doe ik wel en wat doe ik niet qua kleur,alvast bedankt

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Annet

Annet

25-05-2011 om 19:34

Combi

De achtergrond van de schoolfoto is meestal blauw, zoals een flink blauwe lucht.
Kind met blauwe ogen wordt dus al bediend. Voor kind met bruine ogen zou ik zorgen voor een flinke portie oranje of fuchsia rose.
Het leukst vind ik als beide kinderen dezelfde kleuren in hun shirt hebben zonder dat ze hetzelfde aan hebben.

Merel

Merel

25-05-2011 om 23:13

Inderdaad

Ik zou niets blauws doen in ieder geval, dat is de achtergrond al. En ik zou zorgen dat de kinderen qua kleuren bij elkaar matchen, wat Annet al schrijft. Niet te drukke shirtjes, niet te veel opdrukken enzo en zorg dat de halsuitsnede leuk zit. En instrueer de kinderen een beetje. Hier had dochter een heel leuk shirt aan, had ze haar sjaal omgehouden, voor de sier. Kleurde totaal niet bij de rest.
Ik heb toevallig 2x een foto waarbij de kinderen een heldere kleur aan hebben, rood bij de een en de andere heeft iets heldergrijs aan. Die foto is heel sprekend geworden en dat terwijl ze niet een zo klopten bij elkaar qua kleur. Ze hebben ook een keer bordeaux voor de jongen en roze voor het meisje aan gehad, dat was een hele saaie foto. En ze wisselen hier wel eens van fotograaf. De hele serie was toen veel somberder van kleur.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.