Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
JtM

JtM

12-07-2021 om 10:14

Kleuter topic


Wat naar Envelop, weet je inmiddels al of ze naar huis mag?

Sterkte, en beterschap voor je dochter.

Sterkte Envelop!

Hopelijk voelt ze zich snel weer beter Envelop!

JtM

JtM

05-09-2021 om 13:52 Topicstarter

Wat sneu envelop. Hopelijk gaat het snel beter en mogen jullie naar huis.

Wij hebben twee zieke kinderen hier. Eergisteren begon peuter 's nachts te hoesten en te spugen, afgelopen nacht spuugde ze echt ons hele bed (en zichzelf en mij) onder (ze slaapt bij ons). Duidelijk een virus o.i.d. want vanmiddag werd kleuter opeens niet lekker en moest erg overgeven. Arme meiden, hopelijk ontspringen mijn man en ik de dans.

Beterschap voor de meiden Fiona. En hopelijk worden jij en je man niet ook ziek.

helaas, haar zuurstofgehalte in het bloed schoten naar beneden vannacht. Extra zuurstof nodig en dus moet ze nog een nacht blijven. Het gaat verder heel goed met haar dus hopelijk vannacht geen zuurstof nodig en morgen naar huis.

Ze baalt wel enorm dat ze haar eerst schooldag van dit schooljaar moet missen. Hopelijk kan ze dinsdag maar dan zullen wij tussendoor wel naar school moeten om haar te puffen. 

Beterschap voor de meiden, stomme virussen!

JtM

JtM

05-09-2021 om 19:21 Topicstarter

Ohnee Fiona! Jullie meiden geveld door een virus. Hopelijk ontspringen jij en man de dans en knappen de meiden weer snel op.

Wat sneu envelop. Inderdaad flink balen dat ze haar eerste schooldag van dit jaar moet missen. Ik duim voor haar dat ze dinsdag weer kan aansluiten 

Wat balen Envelop, en ook nog eens op de eerste schooldag.. Ik duim voor een goede nacht voor haar, hopelijk heeft ze het ergste nu gehad. Is de verwachting dat ze dit nu vaker zo heftig zal krijgen?

Fiona2021 schreef op 05-09-2021 om 20:08:

Wat balen Envelop, en ook nog eens op de eerste schooldag.. Ik duim voor een goede nacht voor haar, hopelijk heeft ze het ergste nu gehad. Is de verwachting dat ze dit nu vaker zo heftig zal krijgen?

Dat weten we nog niet... Er zijn nu veel virussen in omloop die benauwdheid geven en onze dochter heeft wel aanleg om heftigere klachten te hebben. Maar de verpleegkundige gaf al wel tussen neus en lippen door aan dat het beeld wat zij laat zien wel past bij het begin van echte astma en niet meer bij peuterastma waar je overheen kan groeien.

We zullen het vanzelf zien.

he wat rot Envelop!

Hier vanochtend een heel druk kind, was blij dat we eindelijk naar school konden gaan lopen haha. Hij had in iedergeval zin in groep 2

beterschap Envelop, hopelijk zijn jullie inmiddels thuis. Wat jammer dat ze haar eerste dag moest missen. 

Hier inmiddels officieel de tweede schoolweek in. Kleuter doet het goed. Binnenkort oudergesprekken. Moet ik dus oppas regelen en wij hebben helemaal geen oppasmeisje nog...

Bso ging vandaag stukken beter dan vorige week begreep ik. Hij heeft een vriend met de gezamenlijke liefde voor dinos. Z'n vriend zit alleen al wel in groep 3. Haha. Nouja leuk is leuk toch.

Hoe gaat het bij de rest?

JtM

JtM

07-09-2021 om 20:18 Topicstarter

Hoe is het met je dochter Envelop? Zijn jullie al thuis?

Hier gaat het goed. Zoon heeft de eerste twee schooldagen erop zitten. Bij het afzetten is het even huilen van de spanning, veel kinderen op het plein en een hoop drukte. Zodra hij dan bij de juf staat is het weer goed.
De juf gaf vanmiddag aan dat het verder heel goed ging, zoon kletst lekker en maakt contact met de andere kinderen dat is fijn om te horen.
Het zal wel even wennen zijn om hem morgen en vrijdag ook te brengen, normaal waren we die dagen thuis samen. Al werk ik morgen als hij op school zit, dus helaas geen tijd voor mezelf. 

hier is zoon heel blij dat de school weer begonnen is. Hij wilde ook gelijk spelen maandag. Nu lukte dat niet en vandaag had hij bso, dus morgen is al afgesproken haha.
Hij vind het geloof ik ook wel leuk om nu bij de "oudere" kleuters te horen 

wat fijn JTM en snowgirl dat het zo goed ging!

Envelop, hoe gaat het nu? 

Hier merken we wel dat het naar school gaan wel impact heeft op dochter. Ze heeft vaak een woede aanval. En ik ga morgen meehelpen om de klas schoon te maken, er waren vrijwilligers gevraagd. Dat is wel prima, even de schouders eronder en dan leer ik ook een aantal andere moeders kennen. 
zijn bij jullie ook dat soort activiteiten? 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.