Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
22-04-2011 om 09:09
Dochter (4): papa, jij bent niet mooi. p: waarom niet dan? D: jij hebt geen jurk aan. p: maar papa's dragen toch geen jurken? D: nee, daarom ben jij niet mooi!
17-05-2011 om 09:13
Groot ja
Afmeting is wel degelijk belangrijk op deze leeftijd.
Hier een zoon die sinds zijn 4e verjaardag óók alles heel groot heeft. "Ik ben groot! Mijn voeten zijn groter dan die van jou! Mijn spierballen zijn groter, mijn buik is groter! Mijn oren zijn het allergrootst!" (héééél elegant).
17-05-2011 om 09:34
Premier
Onze net 4-jarige speelde deze zondagmorgen buiten op de stoep voor ons huis. Onze zwaar christelijke achterburen kwamen in vol (kerk)ornaat langslopen: dames in lange rok en met hoedje, de heren zeer strak in het pak. Komt zoon aanstormen: "Papa! Mama! Ik zag de baas van het land!". Even later begonnen de kerkklokken te beieren: "Oh, hij gaat trouwen.".
17-05-2011 om 14:56
Groter en piemel
onze 4 jarige:
Mama is 35 he… mama is al heel groot…
Maar als ik 100 ben ben ik veel groter dan mama…
En over piemels:
Ik zat met kleuterzoon in bad en hij vond de anatomie ook heel interessant, na ene tijdje kijken kwam er heel opgelucht uit: mama heeft ook kleine piemel he, net als aylazoon…