Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Irene

Irene

09-10-2011 om 20:13

Kleuterpraat

Even een nieuw draadje openen.
Zoon (4) heeft een mooi huis gebouwd van duplo. Hoor ik hem zeggen: "zo en hier is de noodINGANG, voor als er een aardbeving is"
Da's handig! daar had ik nou nooit aan gedacht.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Valkyre

Valkyre

09-10-2011 om 22:39

Haha irene!

Ja, ook voor bij een orkaan ofzo. Dan moet je toch gauw onder de trap gaan zitten (ofzo)?

Valkyre

Valkyre

12-10-2011 om 15:35

Naam

Op de BSO werkt een Hindoestaanse leidster - de favoriete leidster van Spruitje. En dat terwijl hij sinds kort een enorme rolbevestigende hekel heeft aan K3. Ze heet namelijk "K3-sja," volgens Spruitje...

Ik houd het maar op Kadisha.

groet, Valkyre

Irene

Irene

12-10-2011 om 20:09

Valkyre

Haha! hier had zoon nr 2 toen hij nog op het kdv zat het altijd over "Indiana" (Diana klonk denk ik niet spannend genoeg)

Hier

Zegt zoon als genoeg gegeten heeft: ik ben uitgehongerd.
Ik ga t em maar niet eens proberen uit te leggen, vind het zo'n leuke kronkel!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Nog een juf

Zoon heeft juf Marionette, ze heet eigenlijk Annet

Lionne

Rembrand

Rembrand

12-10-2011 om 23:46

Juf kdv

Onze middelste noemde haar altijd Kaneeltje ( en ze heet Neeltje).
Vanmiddag haalde hij het nog op. Ik wist niet dat hij zich dat nog herinnerde !
M.

elsje78

elsje78

15-10-2011 om 22:42

Deurbel

dochter van 5 tekent een huis en maakt een deurbel naast de voordeur:

Zo, nu nog even een aanbel en dan is hij klaar

Ik vind hem hilarisch!

Rieke

Rieke

17-10-2011 om 17:49

Koningshuis

Mijn dochter van 4 is dol op de dames van het koningshuis. Wij kwamen zonet een vriendin van mij tegen die ik groette. Wie is dat vraagt dochter. Oh dat is Thea zeg ik. Waarop ze zegt: oh ja, Thea Brix.

Massi Nissa

Massi Nissa

17-10-2011 om 20:23

Hij is leuk!

Thea Brix. Grappig!

je tje

je tje

17-10-2011 om 21:53

Koningshuis

Mijn zoon van 5 en dochter van 3 hadden het gister ook over wie nou de baas van Nederland was. Volgens zoon is het Beetjerix en volgens dochter koningin Frederix!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Valkyre

Valkyre

20-10-2011 om 15:25

Dino

"Mam, er is een hoorn afgebroken van de triceratops! Nu is het een twee-ceratops!"

Groeten, Valkyre

dc

dc

20-10-2011 om 17:46

Wow

Die is slim!

Valkyre

Valkyre

20-10-2011 om 23:48

Dank je, dc

Hij verbergt het meestal... Dus het is extra leuk wanneer het er weer 'ns uitkomt

Groeten, Valkyre

Mama_Lynn

Mama_Lynn

22-10-2011 om 13:51

Stuliedag?

Dochter, 4, had 2 weken geleden vrij vanwege een studiedag, of zoals ze het zelf zei: stuliedag (beetje moeilijk woord blijkbaar). Nu heeft ze voor het eerst (want groep 1) herfstvakantie. Daar hadden we het wel over gehad, maar blijkbaar viel ineens het kwartje toen ik zei dat ze dus de hele week niet naar school moest: ohhhhhh....dan heb ik de hele week stuliedag!!!

Groetjes, Lynn

Irene

Irene

24-10-2011 om 20:14

Nou hier kan ik het mee doen

Zoon (4) zit in bad en vraagt me iets. Ik ben er met mijn gedachten niet bij en mompel maar wat. Blijkbaar niet het goede. Hoofdschuddend kijkt zoon mij aan en zegt: "wat ben je toch een onnozele moeder, mama"

Dikke kont?

Zoon van 5: mama, in die broek heb je echt een dikke kont... ehm, oeps? Ik schiet in de lach en vraag hoe hij erbij komt om zoiets te zeggen. Zijn antwoord: ik had dat eens op tv gehoord en ik wilde het heel graag ook eens zeggen. Want mama, het is niet echt waar, hoor.

haha, een kleuter met gevoel voor humor!

Tanneke

Tanneke

25-10-2011 om 01:26

Computer les

Twee keer in de week help ik een uur mee in het "computer lab" op school (we wonen in de VS).
Hier word er wiskunde gedaan via een bepaald programma, zodat iedereen op zijn eigen nivo kan werken.

Tijdens de les roept mijn zoon ineens heel hard " Juf, als wiskunde straks moeilijk word, dan komt mijn moeder niet meer hoor, want dan gaat het boven haar pet".

Hij heeft vast goed onthouden dat ik ooit eens heb verteld dat ik niet zo goed ben in geometrie!

Omb ipv omg

Op Disneychannel hoor je heel vaak Oh my goodness. Kleine man verstaat nog niet zoveel engels. Maar pas zat hij op zijn kamer te spelen met grote broer en toen hun gebouwde toren omviel hoorde ik de kreet; Oh mijn bloedneus!!!!

Valkyre

Valkyre

25-10-2011 om 16:52

Haha corine!

Hilarisch

Groeten, Valkyre

Leverworst

Mama ik wil leverworst op mijn broodje. Want van leverworst blijf je lekker lang leven. Dat zingen ze toch? Lang zal ze leve!!!! Ja, dit kind blijft mij verbazen met zijn opmerkingen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.