Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Polly Shearman

Polly Shearman

20-02-2011 om 11:17

Knuffel kwijt.. ongelooflijk

Gisteren ochtend ben ik vroeg gaan werken, iedereen lag toen nog op bed.
Toen ik thuis kwam ben ik in bad gegaan en naar bed gegaan. Om nog even een uurtje te slapen.
Toen ik wakker werd was het 15 uur, jongste zou om 16 bij oma zijn om daar te gaan logeren. Dus toen ging ik zijn spullen pakken, nergens zijn knuffel te vinden!!
Vraag dus aan man, die de hele ochtend thuis was geweest met de kinderen: waar is de knuffel, ook hij had geen idee.
We zijn een uur aan het zoeken geweest met zijn 5e maar we konden hem niet vinden.

Ik snap daar niks van, in zo;n geval ga je toch je gangen van die dag na, waar heb ik hem voor het laatst gezien, enz. Maar dat is iets wat voor mijn mannen onmogelijk is.
Nu is man maar op de fiets naar de sportclub want daar waren ze ook nog geweest en stel je voor dat hij hem daar is verloren. Maar ik denk dan: dat zie je dan toch of hij wel of niet die knuffel daar mee naar toe neemt?!?!? nou blijkbaar niet!! aaaargh.
Vanmorgen vroeg weer op gestaan en weer gaan zoeken, ik word er gek van. Heb het hele huis al 10 keer gehad. Waarom kunnen die mannen niet onthouden waar ze hun spullen laten!
Jongste heeft hij oma wel geslapen, en niet om knuffel gevraagd. Maar hij wil hem natuurlijks straks als hij thuis is wel weer. De replica wil hij niet, want die heeft niet zijn geur.

aaarghhh
ik vind het vreselijk, ik ben zelf namelijk ook erg gehecht aan de knuffels van onze zoons.
Ze hebben alle 3 één lievelingsknuffel ( ook die van bijna 12) en daar ben ik ook gewoon erg aan gehecht.

ik baal en ik zoek verder!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Polly Shearman

Polly Shearman

20-02-2011 om 11:42

Gevonden

IN een bloempot... ONDER het plantje...

Mannen kunnen goed zoeken...

maar niet vinden!!

Heel herkenbaar wat je schrijft, man kan hier ook niets vinden en loopt rustig drie keer langs een plek waar het wél ligt!! Ook terug denken is erg lastig!

Nu moet ik wel zeggen dat de knuffel op een héél bijzondere plek lag

Gelukkig heb je m weer!

Polly Shearman

Polly Shearman

20-02-2011 om 12:42

Ik ken mijn zoon,

Dus weet ik dat hij graag spullen ergens IN stopt. Ik had al de hele keuken gehad, en in alle kastjes en IN de pannen gekeken. Manlief en anders zoons hadden de woonkamer doorzocht, maar mijn instructie: kijk vooral overal IN, niet helemaal goed opgevolgd..
Maar idd wie verwacht er nu een knuffel IN een bloempot.

Mijn middelste zoon is trouwens wel heeeeeeel goed in vinden. Die komt na een dagje strand standaard terug met een euro of 5
die vind in supermarkten altijd geld op de grond.
Lenzen, oorbellen en ander klein spul, als je het kwijt bent moet je mijn middelste hebben, die vind het ALTIJD!
Daarom waren we nu ook extra in verwarring, want als zelfs hij het niet kan vinden?!?!?!?
Gelukkig is alles weer goed!

Valkyre

Valkyre

20-02-2011 om 20:51

Haha

onder het plantje, hoe krijg je 't voor elkaar?

Hier ook zo'n man die steevast roept "heb jij de kleine ijsbeer gezien?" En het gekke is, meestal weet ik nog wel waar ik 't beest in kwestie (elke dag een andere favoriet) het laatst gezien heb. "ja schat, onder 't dressoir/in ons bed/in de badkamer/op de commode."

Zoonlief heeft geen favorieten, dus elke dag gaat er een andere knuffel mee naar bed. Of twee. Hij verdeelt zijn liefde gelijk over al z'n "kinderen"

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.