Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Vera*

Vera*

11-02-2011 om 09:22

Korte(re) films gezocht voor feestje

Mijn dochter heeft volgende week zaterdag haar kinderfeestje. Nu wilde ze onder andere een film gaan kijken. Maar de jongedames die uitgenodigd worden mogen de dag erop ook allemaal hun eerste wedstrijd zwemmen en willen we het niet te laat maken. Als de meiden te veel kletsen bij het gourmetten weet ik niet of er nog tijd is om een lange film af te kunnen kijken. Als alternatief dacht ik aan wat kortere filmpjes waarbij het dan niet uitmaakt of je er drie of vier van ziet.
Wie heeft er een leuk idee? De meiden zijn elf jaar.
Alvast bedankt voor jullie ideeën.

Vera

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Vera

Wij doen de filmpjes van Minuscule, onze oudste knul van 11 vindt ze ook nog heerlijk grappig, misschien kun je daar iets mee?

voorbeeld:


http://www.youtube.com/watch?v=Q3jqRiHHmaM&feature=related, of gewoon zoeken op Youtube naar Minuscule. Er zijn heel veel filmpjes van, elk van een paar minuten.

koentje

koentje

11-02-2011 om 12:04

Kwestie

van een planning maken en je eraan houden. Zoek een korte en middelmatige en een langere film uit. Als je meisjes veel te bespreken hebben wordt het de korte film, bij weinig te bespreken een iets langere of nog langere film...
Simpel he?☺

Vera*

Vera*

11-02-2011 om 21:18

Jons

Die filmpjes zien er leuk uit! Ik zal morgen eens eentje aan dochter laten zien.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.