Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Last-minute grapje van de zwartepiet - iemand een idee?

Meestal bedenk ik een of andere grap voor mijn dochter (bijna 8, nog gelovig) bv een speurtocht of -zoals vorig jaar- wanneer de rommelpiet, na pakjes avond nog eens langskwam, een heleboel troep in huis maakte, met onze cadeautjes ging spelen en blijkbaar ook nog in slaap gevallen was op de bank en net weg was toen wij naar beneden kwamen... Er waren ook nog een paar kleine pakjes (stickers, enz.) en strooigoed in schoenen overal in de kamer.
Dit jaar vieren wij pakjesmiddag pas op 6 december bij mijn schoonouders. Ik heb dit jaar niks bedacht, omdat wij niet thuis zouden zijn... Achteraf dom... Nu wil ik iets verzinnen om te doen voor zaterdag of zondagochtend.... maar wat? Er hoeven geen cadeautjes bij, dochter krijgt al genoeg met pakjesmiddag. Maar ik heb wel een paar hele kleine dingetjes in huis die ik zou kunnen gebruiken.
Graag hoor ik of iemand een last-minute tip heeft!
Alvast bedankt

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Opdrachtenpiet

die voor haar wat opdrachten heeft opgeschreven; bv bak een lekkere cake/koek.( heb je meteen wat lekkers haha)
en maak een mooi kleedje voor op tafel die je dan zondag mee kan nemen, wie weet krijg je dan wel kadootjes.
Als beloning voor het harde werken heeft piet in de garage wat achter gelaten.
Succes en ...veel plezier!

Kruidnoten

Kruidnoten bakken is bloedsimpel. Dus pak de ingrediƫnten gewoon in, verberg in een doosje het recept en hang in een gedicht een verhaal op dat er te weinig strooigoed is ofzo. En ga dan lekker kruidnoten bakken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.