Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Peetje

Peetje

07-11-2009 om 13:55

Leuke activiteit feestje (10 jaar)

Hallo,

Binnenkort wordt Peetjezoon al 10 jaar en dus tijd voor een -kinder-feestje! Nu wil ik dit jaar eens iets bijzonders doen, om verschillende redenen. Dus ergens heen en daar een aktiviteit die past bij 10 jongetjes van 9 en 10 jaar. Heeft er iemand hier ideeën? In de omgeving zijn er feestjes geweest bij de klimmuur, survivallen, workshop koken, bioscoop en bowlen, dat liever niet. Maar wel iets aktiefs, hoewel buiten (gezien het weer eind november) twijfelachtig is. Om een aantal redenen gaat het me dit jaar niet lukken om zelf een spel te organiseren en de hele club binnen vermaken zie ik niet zitten. Wie kan me helpen met ideeën? Ik hoor het heel graag! Ohja, we wonen in Utrecht....

groeten,
Peetje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
bibi63

bibi63

07-11-2009 om 14:29

Wat ideeën

- zwemmen (niet spectaculair, maar vinden kinderen altijd super en ze hebben er inmiddels de leeftijd voor)
- zoek eens op internet naar boerderijen bij jou in de omgeving. Er zijn boerderijen waar ze kinderfeestjes houden (speurtochten, rondleidingen, ponyrijden enz)
- of een skatebaan bij jou in de buurt waar ze ook skateboarden uitlenen en begeleiden/lesgeven.
Groetjes,
Bibi

skate of atb clinic. Wel buiten, maar daar laten jongens van 9 en 10 jaar zich niet door weerhouden? Of een indoor ski-les?

succes

groetjes Akka

Saartje

Saartje

08-11-2009 om 11:24

Squashen hexos

Hoi Peetje

Wij zijn gaan squashen in wijk bij duurstede http://www.centrecourt.eu/ onder activiteiten kinderfeestje. Super leuk niet duur. Alleen was de eigenaar wel wat langzaam met organiseren. Misschien ook in Utrecht mogelijk toen 3 jaar terug lukte me dat niet.
Ook leuk zijn hexos kinderfeestjes, een soort missie wel redelijk prijzig..

Ook leuk is een dropping in een bos. Maar dan mogen ze nog wel iets ouder zijn.

groet

saar

Tia

Tia

08-11-2009 om 12:39

Sterrenwacht

Met zoon van 9 naar de Sterrenwacht geweest. Tussen 20.00 en 22.00 uur. Alle kinderen vonden het geweldig !
Vooral natuurlijk omdat het zo laat was, maar zeker ook omdat het heel erg interessant was.
Allemaal hele enthousiaste vertellers die de kinderen ook overal bij betrokken.

Zeer aan te raden, maar weer niet aktief. Tenzij je er met de fiets heen kunt

Tia

Rieneke van der Graaf

Rieneke van der Graaf

09-11-2009 om 13:06

Kidzcity

Ik ben afgelopen week met het feestje van zoon (10 geworden) naar Kidzcity geweest. Alle kinderen vonden het geweldig, vooral het lasergamen wat daar kon.
Het zit vlakbij een station in Utrecht, (vlak)bij industrieterrein Cartesiusweg.

Peetje

Peetje

12-11-2009 om 11:08

Bedankt en sorry

Hallo,

Bedankt voor jullie reaktie en sorry door de late reaktie van mij (ziek kind en zieke man, dus alles loopt hier anders).
Wat een leuke ideeën, en inderdaad, die jongens laten zich niet weerhouden door wat koude of regen (dan ben ik eerder ). Vorig jaar zijn we in het bos geweest, natuurparfum gemaakt, "brug" gebouwd naar een eilandje, daar een "schat" gevonden. Heel leuk, maar nu dus wat anders. Zoon wil nog steeds heel graag een buitenspel, een soort Narnia-veldslag-achtig-levend stratego. Daar ben ik helemaal vanaf aangezien man dan in het buitenland zit, en ik alleen het feestje doe, dus 12 jongetjes van 10 jaar en dochter (net 6). Oppas is er verder niet, dus dat wordt pittig genoeg.
We gaan dus (met een foto-speurtocht) naar de Laserquest, althans als daar nog plek is. En anders probeer ik nog een skate-workshop. Heb ooit met zoon een lentecursus gedaan en dat was hardstikke leuk. Heel erg bedankt!
groeten,
Peetje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.