Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
16-06-2026 om 11:24
Dochter (18) was haar bed aan het verschonen: " ik wil best iemand betalen om mijn bed op te maken. Wat een gekloot is dat!" Bed in kwestie is 140x200 met een 200x200 dekbed.
16-06-2026 om 11:24
Mijn zoon was destijds 17. Op de scooter naar de snackbar. Zoon had net zijn bestelling geplaatst toen er een politieagent binnen kwam lopen.
Agent vraagt aan zoon of de scooter die buiten stond van hem was.
Nee, zegt zoon die is niet van mij.
Agent weer weg. Zegt die man van de snackbar, jij kwam toch op die scooter aanrijden?
Ja, zegt zoon, maar die is niet van mij.
Van een vriend geleend.
16-06-2026 om 11:48
Caroline80 schreef op 16-06-2026 om 11:00:
Hier ook een uitspraak van een bijna 16 jarige zoon. Hij werkt in een barretje waar hij ook alcohol verkoopt. Officieel mag dat niet, maar mijn man en ik vinden het geen probleem. Ik heb ook tegen hem gezegd "Officieel mag je geen alcohol schenken als je nog geen 16 jaar bent." Waar op hij zegt: "Nee, maar ik schenk het ook niet. Ik verkoop het in blikjes."
even beter gelezen. mijn antwoord klopte niet.