Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
*bella*

*bella*

06-10-2011 om 11:59

Leuke kindermuziek

Kinderen hebben hier altijd genoten van leuke kindermuziek, maar worden voor de meeste liedjes wat te oud. (erg genoten bijv van liedjes van bert en ernie, kareltje en sjonnie, alfred j kwak) Ze vinden iets als 'griezel cd' van vof de kunst erg leuk, maar ik vind weinig vergelijkbare muziek. Dus niet te kinderachtig, liefst met wat humor, maar wel speels gebracht. Kinderen voor kinderen wordt hier wel gedraaid maar is het toch niet helemaal hier. Is er ook nog iets anders? We luisteren wel veel muziek voor volwassenen maar gericht op kinderen blijven ze ook heel leuk vinden. Jongste is 8 dus binnenkort zal het wel voorbij zijn, vind het wel leuk nu nog iets aan te kunnen bieden. Muziek voor ouder publiek kan nog zo lang. Iets als ernst bobbie edr sloeg niet aan.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Annet

Annet

06-10-2011 om 12:17

Eigen-wijs

Wij hebben een cdbox met 5 cd's van eigen-wijs. Deze liedjes worden ook op veel scholen gebruikt.
Het zijn vlotte liedjes, ook enkele in het Engels, muzikaal goed verzorgd.
Ik geloof dat zo'n box 35 euro kost.

amk

amk

06-10-2011 om 12:27

Dirk scheele

ik heb 'm zelf ook regelmatig op staan in de auto.

Janna3

Janna3

06-10-2011 om 12:38

Juist voor kleintjes

Dirk Scheele willen ze hier echt niet meer, dat is voor peuters... Hier houden ze VOF de Kunst, met name de Annie MG Schmidt liedjes (goede arrangementen), maar ook wereldmuziek (Zuid-amerikaans m.n.) enzo. Verder sommige Nederlandstalige liedjes (cabaret) en Kinderen voor Kinderen.

Rina

Rina

06-10-2011 om 12:55

De band krijgt kinderen

Al jaren populair hier in huis, ook bij de volwassenen.

http://www.kindermuziek.com/artiesten/53/de-band-krijgt-kinderen

Klein orkest

Hier een favoriet bij jong en oud (oud had de cd al voor dattie kinderen had):

Klein Orkest - Roltrap naar de Maan

Groet,
Linda

Tesah

Tesah

06-10-2011 om 15:28

Smurfen

helaas zit ik momenteel vast aan de smurfen in de auto...

Tesah

pooh bear

pooh bear

06-10-2011 om 22:53

Leuk

Ja die cd's van het klein orkest zijn echt super. Ik geloof dat ze 3 kinder cd's hebben.

Verder is ook cowboy Billie boem erg leuk
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Tijgeroog

Tijgeroog

07-10-2011 om 09:27

Klein orkest

Klein orkest valt hier ook erg in de smaak. (pooh bear: alleen roltrap naar de maan is een kinderplaat, de rest niet)
Hier net als Linda geliefd bij jong en oud, met als verschil dat oud niet de cd, maar de LP had voor er kinderen waren. (ik kreeg 'm toen ik zo oud was als m'n zoon nu is)

*bella*

*bella*

07-10-2011 om 09:52

Geweldig

We kunnen even vooruit, zitten erg leuke dingen bij! Ga eens even goed zoeken.
Veel dank!

Groet

Groet

07-10-2011 om 15:47

De mannen van hee

Vooral leuk als je Terschelling kent, maar verder geweldige muziek.

Kinderen voor kinderen of liedjes van junior songfestival

Hier vinden ze kinderen voor kinderen en d eliedjes van het songfestival erg leuk. gewoon nederlands talig.

pooh bear

pooh bear

07-10-2011 om 21:58

Tijgeroog ot

Ik was ervan overtuigd dat mijn dochter 3 kinderen cd's van het klein orkest had. Dus ik heb nog even tussen haar cd's gekeken. En daar zag ik wat ik fout had. De andere 2 cd's (er ging een vis uit fietsen en olie bol van krentenkoek) zijn niet van het klein orkest maar van Harrie Jekkers zelf.
Overigens hebben wij ook de cd's van het klein orkest en Harrie Jekkers voor volwassenen.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.