Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Irene

Irene

24-10-2011 om 10:27

Leuke uitspraken

He, elke keer is het draadje weer weg. Maar ik heb er weer eentje:
2x per jaar kun je in de kleutergroep samen met je kind knutselen. Zo ook nu. Ik zeg tegen zoon van 4: "morgen ga je op school met papa een herfstdoos knutselen, leuk he?" Zoon: "maar waarom is dat eigenlijk?". Zegt zijn broer van 10: "dat is om je ouders wat beter te leren kennen"

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Kerkhof

(LOL, Irene, hij is goed, hoe kómt zo'n jongen erop

Hier: als ik in de buurt ben, bezoek ik met mijn kinderen het graf van mijn oma. Ik leg hen (4,6,8,) steeds weer even uit waarom daar niet geravot en geschreeuwd mag worden (eerbied voor de doden en respect voor andermans verdriet). Thuis vraagt mijn moeder aan zoon van 8 hoe het was op het kerkhof. "Saai", zegt-ie, "want je moet er stil zijn". Ja, reageer ik, maar je weet ook waarom hè. Zoon zucht en zegt: "Jahaa, omdat daar allemaal dode mensen van God liggen te genieten".
*proest* geen idéé hoe hij erop komt, ik heb het helemaal niet over God gehad..

Sam Sung

Sam Sung

25-10-2011 om 00:11

Morfine?

Mijn kind kan niet in slaap komen. Ze komt haar bed uit en vraagt om morfine. Wat zegt u??? Ah, ze blijkt melatonine te bedoelen. Pfff, gelukkig maar

+ Brunette +

+ Brunette +

25-10-2011 om 00:26

Samsung

Op zich nog niet zo gek gedacht als middel om snel in Morpheus' armen te liggen.

Caitlynn

Caitlynn

25-10-2011 om 14:39

Onbeleefd

Op de dag dat zoon traint, eet ik wat later dan de rest van mijn gezin, door mijn werk. Als ik niet meteen naar de pan ren, zoals meestal het geval is, vraagt zoon mij of ik niet zoveel trek heb. Ik antwoord dat iemand jarig is geweest op mijn werk en dat deze heelveel snoep had neergelegd bij de koffie-automaat. Zoon snapt het helemaal: "ja mam, het is natuurlijk heel onbeleefd om al die snoep te laten liggen..."

May

May

25-10-2011 om 22:13

De eerste soa..

Zoon van 7 kwam 's morgens vol trots melden dat hij een ochtend-infectie had..

Vic

Vic

26-10-2011 om 21:19

Keuze

Dochter vroeg vanmiddag of ik al boodschappen had gedaan voor de arme mensen (Voedselbank). Dat was ik helmaal vergeten cq nog niet aan toegekomen, dus ik reageerde met 'pffff nee, nog niet'. Vraagt dochter: 'Mag je het doen, of moet je het doen'. Ik: 'Ik mag het doen'. 'Ah', zegt dochter, 'dan kun je er dus ook nog voor kiezen om het niet te doen. Dat is dan wel weer fijn.'.
Jaja, een heel zinvolle bijdrage van mijn kletskousje

Haha vic

ja dat babbelt lekker aan !

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.