Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Leuke uitspraken

De vorige is het archief in, dus een nieuwe!

Mijn bijna 8 jarige dochter had het gister over die jongen met draaikolken in zijn haar..... Die jongen had dreadloks!!! Hahahaha

Pham

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Valsspelen

Gisteren zei ik tegen vriendje van zoon: meer dan je best kan je niet doen. Vriendje: jawel hoor, valsspelen!

skik

Guinevere

Guinevere

29-04-2012 om 17:25

Bouwvakkersbilspleet

Zoon (9) staat wat gaten dicht te plamuren, terwijl ik elders op de grond (laag) behang van de muur zit te trekken. "Mam! Ik zie je bilspleet! Je bent net een echte bouwvakker. Kom maar hier, dan neem ik die bilspleet gelijk even mee...".

Vic

Vic

29-04-2012 om 18:43

Politiek en voetbal

Vanmorgen las ik de laatste politieke peiling voor aan oudste. 'VVD blijft gelijk, PVV verliest 8 zetels, (...)'. Waarop jongste (7) opmerkt: 'Jahaa, dat kan allemaal wel, maar Ajax wordt toch wel kampioen.'
Het grappige is dan dat voetbal zo ongeveer nooit onderwerp van gesprek is in dit huis

Schatkaart

Hier ook een leuke vanmiddag van mijn jongste (7); we hadden het over schatkaarten en hij was aan het bedenken hoe er een te maken....... ik dacht met hem mee maar schijnbaar een beetje te hard want hij zei: "Mama, jouw gezicht lijkt op een schatkaart!" Oeps!

Man kreeg een week geleden ook al zo'n leuke van de oudste (13). Nadat we het klokhuis hadden gezien waar het over bodybuilden ging, kwam mijn man uit de douche en nam, voor de grap een bodybuilderspose aan waarop hij de opmerking kreeg: "Je lijkt wel een bodybuilder maar dan een die al jaren geleden gestopt is"........ en daar sta je dan! hahaha

judiths mama

judiths mama

30-04-2012 om 21:23

Geen uitspraak, wel leuk...

We reden vanmiddag in de auto naar huis. Voor ons fietste een gezin, vader, moeder, zoon (mijn interpretatie). Vader trok ineens zijn stuur omhoog, om op zijn achterwiel te fietsen en kukelde vervolgens bijna ondersteboven.

Erg grappig, vooral om zijn rode hoofd te zien. Zoonlief zal ook wel gedacht hebben... Pa, doe toch normaal

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.