Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Leuke uitspraken

Zoon van 6 moppert tegen zijn vader: "weet je nog dat ik van jou een keer mijn beschuit met honing op moest eten, en ik lust helemaal geen honing!". Broer van 9: "oh pap, dat is kindermishandeling". Andere broer van 12: "we gaan je aangeven bij de kinderbescherming". Zoon van 6: "ja! dan ga je daar maar kinderen mishandelen!"


Katniss

Katniss

15-06-2014 om 20:18

Armbandje

Ik heb van jongste een loom armbandje gekregen. Eigenlijk houd ik niet van armbandjes, dus ik zeg net: 'Mijn pols begint te jeuken'. Zegt dochter: 'Als je er niet aan denkt, gaat het vanzelf over'.
Bijdehand!

Scherp gezien

Ik heb twee kinderen, 'Pietje'van 8 en 'Rietje' van 5. Met dochter ben ik in het weekend op het schoolplein, dat ook als openbaar speelplein fungeert. Vanaf mijn bankje zie ik hoe ze in gesprek raakt met een meisje en later met de broer van dat meisje, een ex-klasgenoot van mijn zoon. Het joch zit op een grote schommel met een vriendje (ook een ex-klasgenoot van zoon) en kennelijk hebben ze het over mijn dochter, want ineens hoor ik hem zeggen "Ja, ze is wel schattig, maar ze is niet lief! (en tegen dochter 'want ik zie jou steeds Pietje slaan')

Het joch heeft volkomen gelijk. Mijn dochter is inderdaad een heel stuk schattiger dan ze lief is, maar niet iedereen ziet dat onderscheid zo scherp.

Groeten,

Temet

Marja37

Marja37

18-06-2014 om 21:37

klein kanibaaltje

We zaten aan tafel met onze dochter van 9 te kletsen over overleven in de woestijn. Wat we dan zouden doen, hoe je dan voor eten zorgt of hoe je er weer uit kan komen, enz.enz. Zegt dochter ineens: "zeg mamma, zouden jullie dan als wij heel erg honger zouden hebben dan samen een kindje maken zodat we die dan op zouden kunnen eten? "
Wha ha ha heb er smakelijk om gelachen

Ellen

Ellen

22-06-2014 om 18:01

Geen billen

Dochter is een jaar of 6 en ziet voor het eerst een vrouw in een string: kijk mama, een onderbroek zonder billen!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.