Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Tango

Tango

02-07-2010 om 22:00

Leuke uitspraken

Het draadje met leuke uitspraken is weer verdwenen zie ik, dus maar weer een nieuwe openen.
Hierbij de eerste leuke, van Tangozoon.
Vanmiddag natuurlijk voetbal gekeken, op een gegeven moment zegt Tangozoon: wil je hem even op pauze zetten, want ik moet even plassen....
Tja, het was natuurlijk geen DVD-tje.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sascha2

Sascha2

03-07-2010 om 23:04

Verkoopargument

Vandaag was ik met mijn zoon in een boekwinkel, waar hij een tijdschrift van Lucky Luke zag liggen. "O mama, ik wacht al heel mijn leven op dit boek, wil je het voor mij kopen?"

Pauze

Tango,
Mijn zoon van toen 5 was ook een keer een filmpje op tv aan het kijken, toen hij zei: wacht, ik zet 'm even op pauze want ik moet plassen. Hij loopt weg en ik zien inderdaad het beeld stil staan! Blijkt dat je je 'live' tv via het kastje van de UPC inderdaad op pauze kan zetten. Wist ik zelf niet eens.
Sindsdien gebruik ik het regelmatig als ik iets zit te kijken en de telefoon gaat of er begint boven een kind te roepen.

buzz

buzz

10-07-2010 om 10:56

Het draait niet allemaal om jou

aan tafel staan wat dingen die mijn zoon niet lust.
Mama dat lust ik niet en dat niet, waarom staat dat op twefel.
Noet alles draait om jou mijn jonge papa en mama vinden dat lekker dus dat staat er voor ons.
Oh maar dat lust ik allemaal wel dus dat draait wel allemaal om mij. He jonge eet eens met je mond dicht.
Maar hoe krijg ik mijn eten er dan in?

Strooptafel

Ook leuk, de nog niet helemaal correcte uitspraak van woorden. Lievelings zoetigheid hier is de strooptafel. Mensen die buiten aan het werk zijn, zijn bouwbakkers. In zijn klas zitten jommes en meisjes.

buzz

buzz

11-07-2010 om 15:02

Vannacht met de onweer

onze zoon lag al bij ons in bed (moet er bij zeggen dat hij het warmste kamertje heeft in de zomer) Nou het knalde er uit vannacht hier in eindhoven, heel vaag in mijn herrinnering klonk het het zelfde als vroeger op vakantie in oostenrijk. Daarna heb ik nooit meer zo een heftige onweer gehoord.
Mijn zoon word wakker in een enorme lange knal en ook met veel blixem. Hij klemt zich aan me vast En het enige wat hij zecht is. Laten we afspreken dat we goed bijelkaar blijven. 2 minuten later sliep hij weer.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.