Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Leukste zwembaden met glijbanen (NL/BE)

Wat vinden jullie (of jullie kinderen) de leukste zwembaden met glijbanen? 

Onze zesjarige is in oktober klaar met zwemlessen en wil nu graag vooral vaak en veel naar zwembaden met glijbanen. 


Hija2 schreef op 05-08-2023 om 11:50:

leuk! Ik volg. Ik vind Nederland buiten CP om wat tegenvallen. Je kan kamperen bij L'hirondelle capfun. Fantastisch vond ik dat. Leuker dan de kinderen zelf.

Park Bosbad Hoeven

Ik vond zelf vooral wildwaterbanen fantastisch, maar cp is extreem duur.

Bosbad Hoeven is Splesj tegenwoordig.

Molenheide, Saraland; dat vond onze stiefzoon heel leuk. Licht niet zover van de grens. Vier glijbanen, plonsbad voor de allerkleinsten, gewoon zwembad en daarnaast ook een binnenspeeltuin, bowling, etc. 
Wij hebben er met de familie toen een huisje gehuurd, dus heb geen idee voor de prijs voor 1 dag. 

Lago in Pelt (België) heeft 2 lange glijbanen en een wildwaterbaan, golfslagbadje, waterspeelbad, pierenbad en buitenbad voor zo’n 7€ p.p. Mijn kinderen hebben zich daar op elke leeftijd enorm vermaakt. Toen ze klein waren ging ik wel altijd mee in de wildwaterbaan.

In België is inderdaad Aqualibi, maar ook 2 plopsaqua parken en aquapark Bellewaerde.

Is er ook wel eens iemand bij aqua mexicana (slagharen) of aquaventura slide park (Hellendoorn) geweest?

Due-scimmie

Due-scimmie

06-08-2023 om 13:43 Topicstarter

wolkewitje schreef op 06-08-2023 om 11:27:

Lago in Pelt (België) heeft 2 lange glijbanen en een wildwaterbaan, golfslagbadje, waterspeelbad, pierenbad en buitenbad voor zo’n 7€ p.p. Mijn kinderen hebben zich daar op elke leeftijd enorm vermaakt. Toen ze klein waren ging ik wel altijd mee in de wildwaterbaan.

In België is inderdaad Aqualibi, maar ook 2 plopsaqua parken en aquapark Bellewaerde.

Is er ook wel eens iemand bij aqua mexicana (slagharen) of aquaventura slide park (Hellendoorn) geweest?

Lago Pelt is tegenwoordig geen 7 euro meer p.p . Maar ik ken het. Leuk zwembad. 

nog een tip: Marveld in Groenlo. Ben ik lang niet meer geweest maar zie dat het vernieuwd is. Kaartje kost 12.50 dus dat valt mee

Due-scimmie schreef op 06-08-2023 om 13:43:

[..]

Lago Pelt is tegenwoordig geen 7 euro meer p.p . Maar ik ken het. Leuk zwembad.

Ah, 13,50 en 9,90 zie ik. Ik nam altijd een 10-badenkaart, dan is het 8,50 per keer.

Ik weet niet waar je woont, maar op zwemindex kun je zwembaden in de buurt vinden. Je kan niet specifiek zoeken op glijbanen, maar het staat meestal wel in de beschrijving. 

Eentje die ik zelf leuk vind is het buitenbad De Meene in Ruurlo met een hele lange wedstrijdglijbaan. Nu het nog even mooi weer is kan dat prima.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.