Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Peetje

Peetje

15-10-2010 om 09:45

Lillifee-feestje.... ideeën?

Hallo,

Dochter wordt binnenkort 7 jaar en wil heel graag een Lillifee-feestje geven, verre van mijn smaak maar goed gaan we gewoon doen .

Is er iemand die wat versier- en spelletjes ideeën heeft? Een paar Lillifeeslingers en cake'jes versieren (volgens mij zijn er van die Oetker-pakken). Kleurplaten voor wil wil maar verders? Een lillifee-achtig spel of verdere versiering? Ik vond wel een verkleedkist ed te huur, maar dat is op anderhalf uur rijden en vind ik geen optie...
In drie dagen (vrijdag en weekend) hebben we drie verjaardagen (dochter, oma en zoon) en dus ook twee kinderfeestjes, twee keer trakteren, de familie die komt en bij oma op bezoek. Pfff, ik zie er qua drukte best tegenop en mijn creativiteit is ver te zoeken...
Dus alle ideeën zijn van harte welkom!

groeten,
Peetje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Spelletjes

en wat lillifee prijsjes (die allemaal het zelfde zijn, dit had ik de eerste keer niet en dat leidt tot gedoe), verder iets van tasjes geven waar ze die prijsjes in kunnen doen en natuurlijk de uitnodiging in lillifee stijl. Prijsjes in de vorm van feeenstafjes bijvoorbeeld, dat soort feeëriek psul.

Cakejes versieren is helemaal leuk, met veel spikkels en slagroom. Kleurplaten ook.

Je kan levend ganzenbord doen, heb ik hier 2 x gedaan en was een succes. Dan doe je 20 stappen (oid) met om de zoveel stappen een opdrachtje met een paar in de trend van lillifee, die print je groot op A4 en die plak je op de vloer in de woonkamer. De eerste die over de finish komt mag dan als eerst een prijsje pakken.

Verder natuurlijk iedereen in verkleedkleding laten komen.

En wat ook altijd wel een succes was was de kinderen bij binnenkomst hun kadootjes laten verstoppen en dan met warm/heet, koud/ijskoud de jarige laten zoeken. Of je doet iets als stoelendans op feeenmuziek.

Niet alles hoeft in lillifee als je maar een paar dingen lillifee doet vinden ze het al helemaal een lillifee feestje

Peetje

Peetje

21-10-2010 om 10:34

Dankje

Hoi Manda,

Sorry voor de ontzettend late reaktie (mijn migraine en de herfstvakantie gooit alles flink in de war).
Heel erg bedankt voor je tips en ideeën!! Ik ga er een heleboel van overnemen. Uitnodigingen in Lillifee-stijl, dan een prinsessenlunch (de dames komen gelijk uit school mee), kadotjes verstoppen, en spelletjes (waaronderjouw idee van levend ganzenbord), Lillifee cake'sje versieren en als er nog tijd over is, plant ik ze voor de Lillifee-film ).

Nu nog iemand vinden die kan helpen (hoewel ik meidenfeestjes heel anders vindt dan die zoon...).

Hardstikke bedankt!
groeten,
Peetje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.