Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Julie

Julie

19-04-2009 om 22:33

Meisje wil niet meer naar de bso, ik werk thuis. Wat nu?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Julie

Julie

05-05-2009 om 08:40

Vakantie bso-update

Dag mensen, ik wilde toch nog even laten weten dat ons meisje gisteren de hele dag naar de BSO is geweest - zonder een enkel probleem! Ik zag er zelf nogal tegenop, zag mijn werkdag al in het water vallen en moeizaam alle uren 's avonds werken, maar ze heeft zich de hele dag uitstekend vermaakt. Het is dus toch echt die paar uurtjes na school die het te zwaar maken.
Vanaf nu dus 1 keer overblijven en in de vakanties 1 dag, perfect voor mij en voor haar.
Nogmaals dank voor het meedenken.
groet Julie

Simpel

Simpel

11-05-2009 om 19:20

Beroepshouding

Ik heb zelf een kinderopvang bedrijf en ik denk niet dat ik mensen aan wil nemen die vinden dat hun eigen kinderen beter af zijn in het 'informele' circuit i.p.v. op het KDV of op de BSO.
Als je een goede dienst levert, is die ook goed voor je eigen kind. En anders is de dienst niet goed, ook niet voor het kind van een ander.

Kiki

Kiki

11-05-2009 om 22:17

Ben ik niet met je eens simpel

Mijn zoontje gaat ook niet naar de crèche, ook niet nu ik er zelf een aan het oprichten ben en ondanks dat ik werkzaam ben in de kinderopvang.
Dat betekent niet dat ik tegen de crèche ben of de crèche niet vertrouw.

Ik kan de opvang van mijn zoontje prima zelf regelen met wat hulp van mijn moeder, tante en schoonmoeder.
Waarom zou ik dan in vredesnaam voor hem een crècheplaats innemen, terwijl er zoveel mensen behoefte hebben aan die crècheplaats.

Datzelfde gaat dalijk op over de BSO

Hanne.

Hanne.

12-05-2009 om 09:26

Maar kiki

Simpel zegt:

ik denk niet dat ik mensen aan wil nemen die vinden dat hun eigen kinderen beter af zijn in het 'informele' circuit i.p.v. op het KDV of op de BSO

Jij regelt de opvang van je kind weliswaar in het informele circuit, maar je zegt nergens dat de reden daarvoor is dat je de creche niet goed vindt. En dat is toch wel een wezenlijk verschil.

Pelle

Amen (zou ik zeggen).

Kiki

Kiki

12-05-2009 om 22:40

Hanne, ik zeg dat idd niet omdat dat niet mijn mening is

maar volgens mij is dat ook niet de mening van Laminaat.
Volgens mij wordt er zelfs door menig OOLer gereageerd dat het raar is dat de kinderen van een BSO/Crechemedewerkster niet naar een creche of BSO gaan.
Ik ben het daar niet mee eens en gebruik mezelf even voor het gemak als voorbeeld

Kiki

Kiki

12-05-2009 om 22:45

Ik zou het aannemen van die mensen overigens niet zo'n probleem

Ik heb een gastouderbureau en daar zitten overtuigde thuisblijfmoeders bij die vinden dat kinderen het beste af zijn met hun moeder.
Mag je ze dan niet aannemen, omdat ze niet achter hun eigen vorm van kinderopvang staan? Want ze vangen kinderen op van gezinnen/moeders wiens keuzes en levensstijl ze feitelijk afkeuren? Zou iedereen leven zoals die vrouwen, zou er geen kinderopvang meer nodig zijn

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.