Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Meningokokken sepsis

zijn er ouders die ervaring hebben met kinderen die sepsis kregen bij meningokokken? Onze dochter van 10 is zwaar ziek en ze zal zoals t nu er uit ziet delen van haar ledematen misschien moeten misssen.  Het is een onwerkelijke tijd. We leven in een donkere tunnel.   Karinka

Sterkte voor Tess en voor jullie ❤️

Heel veel sterkte! Wat klinkt ze stoer en dapper! Het zal niet makkelijk worden, deze nieuwe wereld, maar ze komt er wel! 

💜

Wat een ongelooflijk zware tijd gaan jullie door. Schrijf lekker van je af als je daar behoefte aan hebt. Heel veel sterkte ♥️

Heeft ze zelf wel helemaal door wat er allemaal gebeurd is? Want dat zij zo stoer en dapper erin staat en jullie troost is natuurlijk heel mooi en bijzonder, maar ik vraag me dan ook af of ze het wel helemaal beseft. Het is niet niks allemaal, een stuk van je been en een hand verliezen.

Jullie zitten er nog middenin, wat moeilijk is dat. Echt niet te bevatten. Hopelijk kunnen de artsen nog ledematen of weefsel redden. Strijders zijn jullie ♥️

Karinka

Karinka

09-09-2026 om 22:21 Topicstarter

we hebben dubbele gevoelens nu, de lijnen wat en hoeveel beginnen zich af te tekenen. Morgen weer een operatie aan haar linkerbeen. Zelf reageert Tess hysterisch dan weer praktisch. Ze en wij worden begeleidt. Maar ze is er nog en dat is t belangrijkste. De komende week blijft afwachten en onzeker en heftig

Dikke knuffel voor jullie en jullie lieve meisje. Alles mag er zijn qua gevoelens. Het zal je overkomen zeg...

Er wordt hier aan jullie gedacht ..dit is onvoorstelbaar wat jullie door moeten maken..

Wat ontzettend moeilijk en zwaar wat jullie overkomt. Ik wens jullie veel kracht om het te dragen. 

Niet te bevatten. Voor jullie en voor Tess… Heel veel sterkte💜

Agg toch 😳 
💜💜💜

Het is zoveel te verwerken voor Tess en jullie. Gelukkig is ze er nog, dat is nu het belangrijkste.  Veel sterkte 

Wat een nachtmerrie TO 😪
Veel kracht en sterkte 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.