Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
babypurk

babypurk

26-01-2011 om 21:18

Met kinderfeestje naar professor plons, wie heeft dit wel eens gedaan?

Op de site van het maritiem museum lees ik over het maritiem museum en de tentoonstelling Professor Plons. Het lijkt een interactieve tentoonstelling te zijn en schijnt ook heel leuk te zijn voor een kinderfeestje.

Wellicht ook voor mijn zoontje die in maart 7 wordt. Wie is hier wel eens met een feestje geweest en weet wat je zoal kunt doen bij die tentoonstelling? Bedankt.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
liora

liora

26-01-2011 om 22:20

Geweest

Maar ik vind het voor een 7-jarige aan de kinderachtige kant... Tenzij ze een heel apart programma hebben voor een partijtje.

Liora

Egel

Egel

26-01-2011 om 23:33

Leuk voor 7-jarigen denk ik

Ik denk dat het leuk is voor 7-jarige jongens, maar eigenlijk alleen als het weer goed is en je ook naar buiten kunt. Mijn zoontje (7) vindt het voorlopig nog heel leuk om die karretjes te rijden en vracht te laden/lossen. Het is verder niet erg groot, met 1,5 uur daar is hey echt wel genoeg Met kinderfeestjes heb ik geen ervaring Is het niet mogelijk we zelf eens van tevoren te gaan kijken?

Rembrand

Rembrand

26-01-2011 om 23:40

Leuk

Wij hebben dit ook gedaan voor het feestje van Rembrandszoon. Ik denk inderdaad voor zijn zevende verjaardag, maar ik weet het niet meer zeker.
Omdat Rembrandszoon in de winter jarig is was het wel koud op het dak ( deel van de tentoonstelling is namelijk buiten). In de zomer is het zeker leuker.
M.

Guinevere

Guinevere

27-01-2011 om 13:41

Hmm

Om eerlijk te zijn, onze zoon vond het met 6 jaar al erg kinderachtig. Ik vind het meer geschikt voor kleuters. Space Expo is 10 keer leuker voor deze doelgroep, daar zit ik ook over te denken voor het kinderfeest van dit jaar (zoon wil in elk geval een speurtocht én naar het museum, dus....).

pooh bear

pooh bear

27-01-2011 om 18:52

Blijdorp

In Rotterdam is een kinderfeestje in de dierentuin ook erg leuk. De kinderen krijgen er een hele leuke rondleiding bij. Bij ons mochten ze een slang vasthouden.

pooh bear

pooh bear

27-01-2011 om 20:04

Prijs blijdorp

Sorry dat wist ik niet.
Wij hebben het een jaar of twee drie geleden gedaan en toen waren we per kind nog onder een tientje kwijt. Wel met abonnement.

Guinevere

Guinevere

29-01-2011 om 22:04

Linkje

Hier is de link naar de kinderfeestinfo bij Space expo: http://www.space-expo.nl/pagina.php?pagina_id=12&onderdeel_id=1&cat_id=3&ms=25

Fiorucci

Fiorucci

30-01-2011 om 08:26

Dat denk ik ook

Ja, met Space-expo zou ik wachten inderdaad.

Rembrand

Rembrand

30-01-2011 om 23:33

Ontdekhoek is inderdaad erg leuk

Mijn kinderen hebben daar ook regelmatig feestjes gehad en kwamen altijd enthousiast terug.
M.

Dubbele palmboom

Is ook erg leuk, kindvriendelijke speurtochten en nu een leuke tentoonstelling over vroeger

Plons en ontdekhoek

Toevallig vorige week feestje van mijn dochter van 7 gevierd in Plons. Het is aan de kleine kant, maar droog buiten dus het buitengedeelte was ook open. De meiden hebben zich prima vermaakt en vonden het jammer dat we moesten stoppen om patatjes te gaan eten! Maar het viel mij wel op dat de meiden een heel rollenspel spelen daar, iets wat jongens misschien minder snel doen. De jongens waren vooral buiten aan het rommelen met de auto'tjes.
Het is van 13.30 tot 15.00 uur spelen, dan beneden patatjes met worstje eten (klein bordje) met kleurplaten erbij. Na het eten mochten we het echte schip buiten in de haven gaan bekijken wat erg leuk is.
Ik vond wel dat dit het laatste jaar was om dit te doen, dan wordt het te kinderachtig voor ze denk ik.

Ik heb zelf geen jongens, maar ik denk dat de ontdekhoek leuker is voor jongens. Toen wij er waren was het wel erg druk, waardoor je vaak moest wachten om een proef te mogen doen. Zeker zelf chips maken is erg populair. Dan krijg je toch wat 'gezeur' van de kinderen omdat wachten op de beurt niet bepaald de sterkste kant is van kinderen Maar om te doen leuker dan Plons denk ik.
Succes met beslissen!
p.s. ik heb mijn dochter drie keuzes voorgeschoteld en haar zelf laten kiezen welke ze wilde doen. Misschien een idee?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.