carolien
13-11-2013 om 11:27
microfoon voor meisje
Dochter van 7 (bijna 8) wil voor Sinterklaas graag een microfoon, wie heeft er tips?
Bij speelgoedwinkels zie ik vooral k3/hellokitty-achtige dingen, dat is te kinderachtig. Het moet een beetje echt lijken, het geluid echt versterken. Heb al even op internet gezocht en er is wel wat te vinden, maar ik vind het via een schermpje altijd zo lastig beoordelen (kwaliteit, functies?)
En qua prijs: liefst rond de 20 euro.
Iemand tips/ goede of slechte ervaring?
alvast bedankt,
Carolien

carootje78
13-11-2013 om 13:14
gezien
Jasam,
Ja die had ik gezien, leek me ook wel wat, maar ken jij deze, is het een goeie? (ken het merk ook eigenlijk niet)
Carolien

Jasam
13-11-2013 om 13:46
Nee, ken ik niet
Ik kon me herinneren deze daar te hebben gezien.
Wij hebben die zwarte karaokeset.
Maar dat red je voor 20 euro niet.
Die is nu in de aanbieding voor 49,95
En dan ben je er nog niet, want daar moeten speciale karaoke CD's bij van gem. 20 euro p.st.

Hombre
18-11-2013 om 10:47
Het kost wat, maar...
...dan heb je ook wat.
http://www.conrad.nl/ce/nl/product/095408/
Een microfoon van 20 EUR is natuurlijk speelgoed en daar komt nooit een goed geluid uit. Bovendien gooi je 'm waarschijnlijk binnen een jaar weg.
Voor nog geen 200 EUR heb je iets waar ze echt iets mee kunnen met galm en opnamefunctie, en wie weet, wordt ze wel beroemd dan verdient het zich zo weer terug.

Carolien
19-11-2013 om 09:18
haha Hombre een Sinterklaaskado van 200 euro?!
Nee, dat gaat me wat te ver, eerst nog maar even oefenen...
Mocht ze nou inderdaad over de capaciteiten beschikken om er beroemd mee te worden, zal ik jouw optie nog 's overwegen...
Inmiddels heb ik iets gevonden met een aantal leuke functies (oa stemcorrecties, galm) voor 27 euro bij bol.com
Maar bedankt voor het meedenken!

Wilgenkatje-
19-11-2013 om 13:39
microfoon voor meisje?
Bedoel je dat-ie roze moet zijn, nee toch?
Je vraag was eigenlijk: microfoon voor (bijna) 8-jarige. Mooi dat er goeie tips kwamen en veel muziekplezier!

Carolien
19-11-2013 om 15:01
klopt
was geen handige titel, maar goed, in de vraag stond het dan wel weer duidelijk

DJ Codey
18-12-2013 om 10:33
oefenen met echte set
Zag dat je inmiddels een microfoon hebt gevonden. Mocht je dochter de smaak te pakken hebben en een keer via een professionele geluidsinstallatie willen zingen, laat het me even weten. Heb een kleine mobiele DJ-set waarop microfoon kan worden aangesloten. Het is geen speelgoedset, maar professioneel materiaal. Heb 'm een middag voor een kinderfeestje gebruikt en via de microfoon zingen/presenteren was erg populair bij de kids (zit namelijk ook galm, echo, smurfenstem, e.d. op). Set staat in de opslag. Als je in de buurt van Rotterdam woont kan ik 'm wel een keer bij je aansluiten en mag ze er een uurtje gratis thuis mee oefenen (als hobby; geen kinderfeestje/event).
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.