Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Mijn dochter is 10 en wil strings gaan dragen

Mijn dochter van 10 vraagt al weken mammm mag ik ook strIngs een meisje uit m'n klas heeft ze ook en ik mocht op haar kamer 1 passen en vind het lekkerder zitten dan boxers .
Mag ik ze ook ?
Vinden jullie ouders dat te jong of gewoon kopen want ziet het toch niet onder kleding. 
Of zijn er hier meer ouders van wie hun kind ook al strings draagt op deze leeftijd 


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

24-01-2022 om 12:25

Helena27 schreef op 24-01-2022 om 12:14:

[..]

Wat grappig: dit account komt ook uit die tijd en is nog niet eerder gebruikt.

Als je nou ook even aanlogt onder al je andere spookaccounts en dan een opmerking plaatst hier, dan is het blokkeren voor de mod wat simpeler.

Het kind wordt ook steeds jonger, das ook apart zeg. 

blauwevrouw schreef op 24-01-2022 om 10:08:

Dat ze elkaars onderbroeken passen vind ik totaal niet raar.
Mijn eerste gedachte was: hé nee, veel te jong. Maar eigenlijk kan ik niets rationeels bedenken waarom het niet zou kunnen.

Idem. 

Heb even ingegrepen, dank voor het melden! Ga topic verder sluiten, gebruiker is ook van 't platform gegooid.

Ik snap wel dat ze onder een legging strings willen dragen. Dat staat mooier dan met een gewone onderbroek. Verder vind ik er niet zoveel van. Mijn kinderen waren en zijn erg uitgesproken in wat ze wel of niet lekker vinden zitten. Vanaf een jaar of 15 kun je je er ook nog over verbazen wat je af en toe aan ondergoed in de was tegen komt. Heel wat anders dan mijn keurige en vooral comfortabele ondergoedjes.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.