Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
liedewij

liedewij

02-11-2010 om 20:13

Mobiele telefoon

Onze zoon wordt volgende week 11. Na rijp beraad gaat hij een mobieltje krijgen(hebben we tot nu toe tegen gehouden). Nu is z'n verjaardag al snel (en zijn we dus 'om') hebben we ons nog nergens in verdiept. Wat doen jullie? Een abonnement of prepaid? Hij wil een touch screen -zal wel duur zijn. Welke afspraken maken jullie over bellen/betalen e.d.?

Alvast bedankt voor het meedenken,

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Zoon vs dochter

Wij hebben een abonnement voor onze zoon. Touch screen telefoon gekocht via GSMeasy: gratis telefoon, met abonnement van ong 10-15 euro per maand. (gedurende 2 jaar)Zoon belt weinig, alleen bij noodgevallen.
Dochter heeft een telefoon met prepaidkaart, wil nl nog wel eens teveel bellen en smsen met vriendinnen, en een prepaid heeft tenslotte een limiet.
Dus het ligt aan je kind wat het handigste is denk ik.
Wij betalen het abonnement. Als de kosten de spuigaten uit gaan lopen, moeten ze de telefoon inleveren heb ik gezegd, maar daar let zoon dus wel op. Dochter krijgt volgend jaar als ze naar de brugklas gaat waarschijnlijk wel een abonnement.

Sancy

Sancy

03-11-2010 om 08:25

Pre-paid

Mijn redenering is simpel: ga geen vaste lasten aan als je geen vast inkomen hebt. Pre-paid dus, totdat ze zelf de vaste lasten kunnen betalen.

Jade

Jade

03-11-2010 om 21:45

Tsja...

"Je kunt nog afspreken dat als hij jou belt voor iets zinnigs hij de telefoon moet laten overgaan en dat jij hem terugbelt met je eigen mobiel."

Die tip gaf mijn dochter ook al (sinds vorige week woensdag de trotse bezitter van een touchscreen mobiele prepaid telefoon)

Dochter (12): "Als ik mem ga bellen laat ik 'm 1x overgaan, dan belt mem mij terug en kost het mij niks".

Overigens vallen de kosten voor een touchscreen wel mee vind ik, het was een verjaardagskado van ons. Het heeft ons net geen 80 euro gekost.

liedewij

liedewij

03-11-2010 om 22:47

Geregeld

We zijn eruit. Hebben een touch screen gekocht voor 95 euro. Pre paid. Hij zal wel stijl achterover slaan dat ie een mobiel krijgt voor z'n verjaardag. Bedankt voor jullie input

liedewij

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.