Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Monoploly revolution

Wie is er bekend met monopoly revolution. Zoon (8 jaar)is bijna jarig en wil al langere tijd monopoly. \ik heb de junior versie kunnen overbruggen, maar wil nu graag de klassieke versie van het spel geven. tot mijn verbazing is er nu de (klassieke) versie MET geluiden en MET betaalpas. Rond het bedrag van 50,- wat opa/oma aan kleinzoon willen uitgeven. Wie is bekend met deze versie en maw is het wat? Het eerste wat in mij opkwam was dat hij niet met 'echt'geld leert tellen, omdat de bankpas het overneemt, tegelijkertijd kan ik hier tegen in brengen dat het spel mij niet puur om de educatie gaat en het geld lekker niet weg kan waaien wanneer je het buiten speelt. dit argument vervalt dus, maar is het leuk genoeg voor het geld? wie weet meer...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Waardeloos die normale versies

naar mijn bescheiden mening.

Rond Sinterklaas ligt er bij Kruidvat een ouderwetse uitvoering in de winkel, mooi solide uitgevoerd met een houten doos met schuifdeksel en de ouderwetse bedragen en straten. Twintig euro. Misschien kan je hem ook ergens op internet vinden.

Maar no way dat die pinpas er hier in komt. Wat een onzin. Die kinderen vinden het juist geweldig om met hun biljetten te wapperen en eindeloos te tellen. Bovendien wil ik geen apparaten met batterijen in huis als het niet echt, echt nodig is. Je hebt er ook een versie van waarin een mannetje in een auto rondrijdt; nog een overbodige batterij erbij. Of is dat de junior?

Te snel

ik bedoelde natuurlijk "waardeloos al die speciale versies"

Fiorucci

Fiorucci

02-06-2011 om 09:23

Rode beuk

Ik ben dat helemaal met je eens, ik vind het zelf nog leuk om de bank te zijn..)
Maar mijn speciale Star Wars versie (met biljetten) is gaaf hoor!

En zo zie je meteen

dat 'pinnen' anders voel dan gewoon tastbaar geld. Ook in een spelletje.

Bromvlieg
(heb trouwens een hekel aan monopoly, maar dat geeft niet he. Toen ik kind was vond ik het leuk )

mossel

mossel

02-06-2011 om 10:40 Topicstarter

Kweet het niet

Nee, dat is ook een flut reden. Ik koop het spel ook niet om er mee buiten spelen.Dit argument heb ik er zelf met de haren bijgesleept. Ik hoop dat iemand deze versie uit eigen ervaring kent. Vanaf de doos wordt ik er niet veel wijzer van. Natuurlijk, vroeger vond ik het ook leuk om de bank te zijn en met echt biljetten aan de slag te kunnen, maar dat wil nog niet zeggen dat dit minder leuk is.

Merel

Merel

02-06-2011 om 11:25

Losse biljetten

Het zou leuk zijn als je er ook nog losse biljetten bij zou kunnen hebben, is dit dan alleen met een bankpas? Dat is in het werkelijke leven toch ook niet, dan heb je biljetten én pasjes. Misschien is er los een aanvulset met biljetten te koop.

Fiorucci

Fiorucci

02-06-2011 om 13:24

Buiten

Ik kan me wel lange hete zomers herinneren, waarin we buiten monopoly speelden. Mijn kinderen vonden dat heel gezellig.

Jesse_1

Jesse_1

02-06-2011 om 14:17

Niet leuk

En wij hebben een versie met pinpas (dam tot dom), dus ik kan het weten .
Het samenspel gaat verloren door één iemand de pintransacties doet.
Jesse

Op marktplaats

Staat de guldenversie gewoon te koop, wel gebruikt.

Het is trouwens erg geestig want je kan geen monopoly-variant bedenken of hij bestaat echt.
Junior
Disney
Star wars
City
Revolution
U-turn

Kennelijk werkt het, marketing technisch.

Overigens zag ik ook de Classic. 2x zo duur als bij Kruidvat, en niet met een houten doos, maar wel met biljetten.

Fiorucci

Fiorucci

02-06-2011 om 20:24

Soorten,rode beuk

Lees deze link maar eens:
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20070722125842AAu0rBu

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.