Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Muziek op de kamer van 'n 10-jarige

Mijn zoon is over een paar maanden jarig. Hij wil graag 'muziek op zijn kamer'. Ik kom zelf uit het radio-casetterecordertijdperk. Maar goed, mij is niet ontgaan dat er inmiddels veel meer mogelijkheden zijn.
Wie kan me tips geven? Ik zoek iets wat zowel stereo als over de koptelefoon geluisterd kan worden. En hij heeft geen cd's, maar ik kan wel mp3's voor hem downloaden.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Dendy Pearson

Dendy Pearson

05-04-2010 om 21:57

Mijn dochter

heeft zo'n draagbare cd-speler. Die wordt ook regelmatig mee naar buiten genomen. Ik download regelmatig mp3's en die brand ik dan voor haar.

Dendy

Guinevere

Guinevere

05-04-2010 om 22:04

Wij hebben i-pod achtige software op de Nintendo DS. Dus nu kan zoon daar ook mp3-files op af spelen. 't Is geen volwaardige stereo-intallatie maar hij is er erg blij mee.

borg

borg

05-04-2010 om 22:34

Midi hifi

wij hebben voor onze 9 jarige gekozen voor een hifi cd/mp3 miniset. Mooi, eenvoudig dingetje, geen klein frutspul wat bij ons óf snel kapot óf snel kwijt is. Het is wel een gezamelijk cadeau geweest, kosten ongeveer 60-85 euro als je een beetje in de goedkopere modellen wil blijven.
Er zit ook nog een afstandsbediening bij zodat hij hem ook nog aan of af kan zetten vanuit zijn bed. Gemak dient de mens.

Idem zoals bij dendy

mijn dochter heeft afgelopen verjaardag een draagbare cd/radio/mp3 speler gekregen, kan met batterijen of gewoon in het stopcontact. Ze heeft een paar muziekcd's erbij gekregen en ze leent bij de bibliotheek. Ik vind het perfect, ze doet er veel mee.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.