Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Hannie de vries

Hannie de vries

08-12-2009 om 14:58

Muziek voor peuters en kleuters

Hallo Iedereen,
Ik ben op zoek naar leuke kindermuziek voor peuters en kleuters. Wie kan mij helpen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Leuk

Ik vind zelf Dirk Schele erg leuk. Ik weet niet precies hoe je zijn achternaam schrijft. De liedjes hebben een leuke beat en op bijna alle liedjes kun je bewegen.
Succes met je zoektocht. Ik houd je draadje in de gaten want leuke muziek is altijd welkom natuurlijk.

Rafelkap

Rafelkap

08-12-2009 om 19:15

Frank groothof

heeft leuke c.d., hier 'de dierenambulance' een groot succes. En een c.d. met liedjes uit sesamstraat.

Trapperdetrap

Wij hebben de 1e CD van trapperdetrap, ook erg leuk. Ook voor de ouders fijn om aan te horen . www.trapperdetrap.nl Hier zijn ook liedjes er van te horen.

judiths mama

judiths mama

09-12-2009 om 09:05

Cowboy billie boem

Heeft ook erg leuke liedjes voor kinderen.

Saskia

3kids mam

3kids mam

09-12-2009 om 10:13

Favoriet hier

Zijn k3 en mega mindy. We hebben heel veel kindercd's, ook bovengenoemde, maar mijn dochters van 3 en 4 dansen en zingen het hardst mee met die 2 cd's. Bijzonder trouwens hoe snel ze soms toch best lange en moeilijke liedjes zo uit hun hoofd kennen.

kaatje1972

kaatje1972

09-12-2009 om 10:15

Animatie compagnie

Wij hebben thuis een cd van de Animatie Compagnie en dat zijn echt superleuke liedjes voor kinderen !!
groetjes

Diversen

Als je je kind vertrouwd wilt maken met het Oudhollands repertoire dan zijn de CD's van Jingo 'Liedjes voor moeder en kind'een aanrader. Speelgoedwinkels hebben ze wel. Foute titel, maar goede cd's waarop alle oude kinderliedjes heel simpel en goed verstaanbaar gezongen worden. Mijn zoon was er gek op, maar is er nu wel een beetje op uitgekeken. De Sesamstraat-cd 'vriendjes voor altijd'heb ik hier al meermalen van harte aanbevolen. En zoon is helaas inderdaad dol op kabouter Plop. Tja, eigen schuld, ik had die cd niet moeten kopen

Groeten,

Temet

Vof de kunst

De kinder-cd's van VOF De Kunst zijn ook erg leuk. Vooral De Griezelbus is hier favoriet bij vijfjarige zoon.

Chris

Artis

Uit Artis is een beer ontsnapt. Uitgave van JINGO.
En pi-pa-panda, dat is een cd van het WNF. Ook leuke liedjes.
En natuurlijk de cd van Sesamstraat.

Kadonaj

Kadonaj

10-12-2009 om 19:54

Woezel en pip

Er gaat geen dag voorbij zonder lalala hier, en nog leuke boekjes erbij ook

Www.kinderliedjes.nl

... daar is mijn zoontje helemaal gek op. ze kunnen meezingen, de texten staan er bij en de liedjes worden er afgespeeld dus echt met muziek! ik vind het geweldig en yannick ook!

Cowboy billie boem

Daar ben ik ook echt fan van, vrolijke leuke muziek, ik vond het toendrtijd niet makkelijk te verkrijgen dus je moet ff op zoek maar echt heel erg leuk.

Dirk scheele

en de Liedjesband, natuurlijk!

(kijk maar eens op bol.com)

Linda

lukke

lukke

27-12-2009 om 20:06

Diverse

Hier is dirk scheele top (het goedkoopste via de volkskrant: drie cd's en een dvd voor nog geen 20 euro). Ook de taraboemboemband is hier populair en de mannen van hee.

Heerlijk zo'n blij kinderstemmetje dat meezingt

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.