Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Naar toy story 3 geweest

Ka het draadje alleen terugvinden via archief en wil nog ff laten horen hoe het was. We zijn geweest -zonder kleuter- en hebben genoten!

Vooral de tweede helft van de film was errug spannend. Onze kinderschaar was inmiddels uitgedijd. De tienjarigen vonden de film ook 'erg leuk' (spannend dus). En ja hoor, de laatste 5 minuten zaten de moeders dus te sniffen biij het idee dat hun kroost op een goede dag het nest verlaat.

Een aanrader dus en de bioscoop is heerlijk koel!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

13-07-2010 om 11:41

Dank mamamic

Onze kinderen willen in de vakantie ook graag naar de 3 D-versie. Leuk om te horen dat de film een aanrader is.

Ilse Mulder

Ilse Mulder

13-07-2010 om 12:21

Klinkt leuk

Is nog een erg goede tip om verveling tegen te gaan!
Lijkt me ook erg leuk voor mijn gezin.
Zou de oudste van veertien het nog leuk vinden? (ach toystory dat vind mijn man zelfs leuk).

Gelukkig.......

ben ik niet de enige mama die een traantje moest wegpinken......

sandra75

sandra75

13-07-2010 om 21:47

Ook geweest

met onze zoons van tien en zeven. Ze verslinden nog steeds de eerste twee dvd's en we zaten dus al bij nummer 3 toen ie net in de bioscoop draaide. Superleuke film, spannend ook voor ze. Morgenmiddag gaan we naar Shrek, smeken ze me ook al om sinds ze weten dat ie komt

Ilse Mulder

Ilse Mulder

14-07-2010 om 09:40

Geweldig

Wij zijn gisteren geweest en iedereen vond het geweldig.
Bedankt voor de tip!

Julia64

Julia64

14-07-2010 om 10:15

Haha

Ben blij om te horen dat ik niet de enige was die een beetje zat te sniffen aan het eind... Zo'n Andy die dan opeens alweer 17 is, help, voor je het weet is het hier ook zover met zoonlief van 9 (met wie ik naar de film was).

Wij waren gisteren geweest, superfilm, echt de moeite waard (en lekker rustig want er zijn blijkbaar al veel vakantiegangers en mensen die met dit mooie weer iets anders gaan doen).

groet
Julia

Ilva

Ilva

15-07-2010 om 10:22

Ja, leuk he

Wij zijn ook geweest en hij was spannender dan ik dacht. Maar ze vonden het allemaal geweldig (vier 7-jarigen). En ik vond het ook erg leuk. En inderdaad, een traantje wegpinken aan het eind. Die Andy, wat een lieve jongen. En wat een schatig meisje. Eind goed, al goed.

Ja, leuk alleen hadden we naar nederlandse versie moeten gaan

hoi, ik ben het met alle reacties eens, mijn zoontje had 6 jaar , liever de nederlandse vroegere voorstelling gezien, toch vond hij zijn eerste bioscoop ervaring indrukwekkend. En inderdaad het breekt even de laatste week voor de grote vakantie, nu nog eens naar de kermis in de stad bah, maar doen we belooft is belooft.

Puck

Puck

20-07-2010 om 08:57

Ja maar succesmom

Was je dan zelf niet op het idee gekomen om naar de NL-talige versie te gaan? Dat is het eerste waar ik op let als ik kaartjes reserveer voor een film waar ik met de kinderen heenga.
Wij gaan er overigens morgen heen, vooral op basis van alle enthousiaste verhalen in dit draadje. Ik ben benieuwd...

Ja inderdaad nu naar shrek wel goed voorbereid

het was voor mij jaren geleden dat ik uberhaupt naar de bioscoop in de stad ging, ik denk voor dat ik mijn zoontje kreeg ging dus onvoorbereid en had kunnen weten dat smiddagd de nederlandse versies zouden zijn. wij gingen om 19.00uur, in pathe eindhoven. smiddags vind ik het nu zo warm, ja kan niet alles hebben, en over een dik jaar kan hij de ondertiteling eventueel lezen. We gaan nu nog naar Shrek, wel beter voorbereid, hahaha, groetjes

Puck

Puck

20-07-2010 om 12:31

Succesmom

Nouuuu, over een dik jaar de ondertiteling lezen? Vergis je niet. De ondertiteling is snel weg en bevat veel moeilijke woorden voor een kind dat net begint met lezen. En dan moeten ze zich zo concentreren op de tekst dat ze de hele film niet zien. Ga er maar vanuit dat tot een jaartje of 10/11 een NL-versie fijner is voor je kind. Veel plezier bij Shrek, ook de 3D- versie?

Ja volgens mij bij pathe cinema alleen 3d

Ja ook weer de 3d versie, de bril hebben we nog, dat zou schelen in de ticket prijs, mijn zoontje zet hem wel vaak af, ook al zeg ik dat het niet de panda droom van de efteling is. Hij meent dat het zonder bril ook leuk is. Nevermind, we hebben weer wat leuks gevonden voor de dagjes uit, lekker naar de film. Alhoewel ja ik heb altijd wat te zeuren, voor mijn zoontje en ik waren we met popcorn en drinken en ticktets, en eenmalig de 3d bril toch 21 euro kwijt en 2 euro voor de parkeer meter. Maar wel reuze ontspannend, vooral als je niet hoeft te vertalen in de toekomst die langer duurt dan ik me voorhield, groetjes

Puck

Puck

20-07-2010 om 14:57

Pelle

Ik betaal voor een kaartje 9 euro. Ik vind het nog wel meevallen eigenlijk. Als je het niet te vaak doet tenminste. Ik ken soorten van vakantiebesteding die aanzienlijk duurder uitvallen.

Puck

Puck

21-07-2010 om 09:16

Ach

Ik ben het wel met je eens dat het een hoop geld is als je het afzet tegen alleen de tijd dat je er bent, maar karten, lasergamen en dat soort dingen zijn ook megaduur. En voor die 1 of 2x per jaar dat wij naar de bioscoop gaan vindt ik het wel kunnen. Ze hebben er ook de voorpret en de napret van en die kan je dan in het "uurtarief" meerekenen. Een avondje musical, een popconcert of theaterbezoek is nog duurder en dat doen we ook zo af en toe.

myrna

myrna

21-07-2010 om 13:11

Wat een verschil in prijs

hier kosten kinderfilms standaard €6.50, voor de volwassenfilms €8.50 en Harry Potter (bijv) is vaak een eurootje duurder.

Bastet

Bastet

21-07-2010 om 16:28

Myrna

Hier ook,maar bij 3d films komt er 2 euro per kaartje bij.(utopolis zoetermeer)
Bastet

Puck

Puck

21-07-2010 om 17:04

Hier net als bij bastet

Kijk, ik ga zo vaak naar de bioscoop dat ik niet eens weet wat het standaard tarief is. Dat blijkt hier dus ook 7 euro te zijn en 2 euro toeslag voor de 3D-bril (die na anderhalf uur overigens verrottig zeer op je neus doet).
De film was overigens leuk, maar met name de jongste had meer van de 3D verwacht (net als in pandadroom allerlei dingen die naar je toe vliegen etc). En ook hier een klein kind dat erg moest huilen toen het allemaal wat spannend werd, ik weet niet wat de leeftijdsindicatie is maar ik zou met kinderen onder de 6 niet zo snel gaan denk ik.

Bastet

Bastet

21-07-2010 om 20:17

Op je neus

Ik vind het ook ondingen,ook omdat ik al brildragend ben..
Bastet

Puck

Puck

22-07-2010 om 08:38

Dat viel me nog mee bastet

Ik ben ook brildragend, maar het viel me nog mee, ik had er weinig last van dat ze elkaar in de weg zaten. Misschien scheelt het dat ik een lichtgewicht randloze bril heb van in zijn geheel 8 gram (Silhouette), en dat ik een klein hoofd heb dus dat die 3D-bril ruimte genoeg had, maar dat ging eigenlijk wel goed, zeker toen ik de pootjes van die 3D-bril niet op de pootjes van mijn eigen bril liet rusten maar er boven liet "zweven".

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.