Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
trijntje71

trijntje71

20-11-2008 om 12:15

Niet zo'n sint enthousiasme

mijn zoon van 6 is weinig tot niet geinteresseerd in Sinterklaas. Ja, de cadeautjes die hij 5 dec. gaat krijgen dat vindt hij wel leuk. Hebben zondag dan ook een lijstje gemaakt en de schoen gezet. Maar toen ik maandagavond thuis kwam moest ik hem eraan herinneren dat er een schoen met cadeautje in de gang stond. Vandaag op school, alle kinderen druk en sommigen een tikkie nerveus, want weer post van sint en piet. Blijkt de 2e brief te zijn en gisteren zijn alle rode ballonnen gevangen. Niets erover gehoord van zoon. Toen we hem vroegen of hij sinterklassjournaal wilde zien, gaf hij aan liever naar iets anders te willen kijken. Zijn er meer kinderen die niet echt onder de indruk zijn? Hij doet verder mee in de klas en ook op de bso maar spontaan, nee absoluut niet. En terwijl zijn moeder overstroomt van sintvreugde (misschien is het ook meer mijn teleurstelling

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ja hoor

hier kinderen van 5 en 7. De interesse is ver te zoeken. Vorige week was het 'intrede van de sint' op tv maar na een half uur hadden ze het wel gezien (duurde ongeveer 3 uur -oké wel lang maar toch).

Ik blader enthousiast alle speelgoedboekjes door 'wat wil je hebben' en krijg amper repons. Ik zit dus nu met de handen in het haar om wat leuks voor ze te vinden. Alles wat ik aanraad is 'stom of onnozel'. zoon wil enkel 2 boeken op zijn lijst, zo kan de sint met niks anders afkomen. Dochter 'dan maar een barbie'... .

Op school zijn ze hier nog niet mee bezig, ik denk dat ze zelfs geen liedjes meer leren over de sint -of 't moet nog komen.

PS: ik denk erover om Dokter bibber spoedoperatie en/of jungle speed te bestellen. Is dit leuk?
Verder zie ik door het bomen door het bos niet in al die DS spellen. Zucht.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.