Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
danaxyz

danaxyz

10-01-2012 om 22:24

Ninjago party

hallo

onze zoon is 8 geworden en ik wil een ninjago kinderfeestje geven. De uitnodiging is al in ninjagostijl en ook de traktatie op school was een cupcake met een ninjago versiering. Maar nu dan het feestje. Op internet kan ik eigenlijk niets vinden. Ik heb al bedacht: maken van een hoofdband met japanse tekens, drakentattoos zetten, een draakpinata kapotslaan met zwaard, maar dan stopt het een beetje. Wie wil er meedenken?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tanneke

Tanneke

11-01-2012 om 00:00

Hier nog zo'n lego gek

Er is ook een Lego Ninjago spel. Misschien kun je dat spelen (helaas maar tot 4 spelers geloof ik en is geen urenvuller hier).
Die spinners, daar word hier uren mee gespeeld: als je er genoeg hebt kun je misschien een battle doen?

Verder zitten mijn zoon en ik hier al een tijdje te bedenken wat nog meer leuk zou zijn, maar komen er niet uit. Als we nog wat kunnen bedenken, dan kom ik terug.

Ninjago-dvd

Een tijdje terug kreeg je bij Bart Smit een gratis Ninjago-dvd bij aankoop van Ninjago-lego. Er staan vier verhaaltjes op met de (erg mooi) geanimeerde legofiguurtjes van Ninjago. De dvd duurt een dik half uur ofzo. Als je daar nog aan kunt komen is het misschien wel leuk om die te laten zien tijdens het feestje.

Chris

Guinevere

Guinevere

11-01-2012 om 09:20

Filmpjes online!

http://ninjago.lego.com/nl-nl/World/Videos/Default.aspx#movies-283910
En misschien moet je ze gewoon ook met lego laten spelen? Bouw je eigen ninjago/ninjagokasteel? Of verzorg ninjalessen? Ninjaspeurtocht?

toja

toja

11-01-2012 om 13:01

Zoon

Denkt ook even mee:
*Er mee spelen
* pakken aan, verkleden
*Een spinners toernooi houden, maar dan moet *je er wel een paar hebben
de ninjagofilm kijken (die is inderdaad erg leuk)
* iets met wapens doen
* iets ontwerpen, bijv een eigen spinner of wapen
* misschien zijn er ook wel kleurplaten te vinden op internet
Succes

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Ok dit wordt het:

We beginnen met ontvangst en cadeautjes,
daarna eierkoek versieren.
Dan ninjaband maken (heb al stof geknipt en japanse stickers gemaakt)en omdoen + tattoo's zetten.
Dan een quiz met legovragen (o.a. ninjago, star wars en spongebob) heb een powerpoint en beamer (van werk)en zelfs drukknoppen (ook werk.
Hierna ninjatraining: werpsterren gooien (niet echt hoor), met eetstokjes snoepje uit bak met water vissen, zwaardvechten op evenwichtsbalk (balk ligt op de grond, zwaarden zijn van cv-isolatiebuis) en darten. Dit alles om kracht, doorzettingsvermogen en precisie te trainen.
Dan nog een speurtocht. (heb ik nog niet klaar)
Hierna ninjagovideo op de beamer. Maken wij ondertussen eten. Heb ook nog ninjagokleurplaten en sommigen nemen hun Nintendo DS mee. Na het eten sterretjes afsteken en een lampion oplaten. En dan op huus an!
Hartelijk dank voor het meedenken. Wil je de ppt met quiz geef dit dan aan, dan mail ik je die.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.