Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Lou

Lou

01-04-2011 om 11:14

Nog een kinderdiscovraagje

Dochter wordt volgende maand 10. Ze wil haar feestje graag beginnen met een ingewikkeld cadeaugeefspel (dat ga ik nog wel snappen voor die tijd), dan bowlen in de stad, dan een pizza eten in de stad, en dan nog thuis een disco. Het lijkt me erg leuk maar ook wat veel. Bowlen is van 15-16 uur, dus het feestje moet uiterlijk 14 uur beginnen (kwartiertje fietsen naar de stad). Na het bowlen wordt het dus de pizzeria, daar zullen we rond 17 uur zijn, ik denk dat we om 19 uur thuis zijn. En dan nog die disco. Wat denken jullie: zou de stemming er dan nog in zitten of zouden de heren en dames (6 in totaal, 3 jongens en 3 meisjes) het tegen die tijd een beter plan vinden om maar eens af te taaien? De kinderen zijn 9 en 10 jaar.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Poeh

ik kan me zo voorstellen dat na de pizza het ook genoeg is. Zeker omdat er verplaatst dient te worden voor de disco. Is het een idee om na het bowlen, thuis pizza te eten en dan direct de disco te doen. Op één of andere manier voelt dat voor mij logischer.
Ik kan me zo voorstellen dat als jullie na de pizzeria weer thuis komen, dat het dan ook lastig beginnen is met de disco.

Veel plezier alvast en gefeliciteerd met dochter!

groetjes van Purk

Discobowlen

dat hebben ze hier in de buurt, ik heb het even opgezocht, vond het best duur E 12,50 per kind maar dan ben je er wel 1 in klap 'van af'.:

"Jarig? Kom met je vriendjes en vriendinnetjes naar Bison Bowling! Op woensdag- en zaterdagmiddag kan je bij ons een cool verjaardagsfeestje vieren! U start met bowlen om 14.00 of 15.00 of 16.00 uur.

Alle jarigen worden mooi geschminkt door onze eigen Tante Cato!

Kids Party Arrangement:
Gezellig een uur lang Magic Bowlen in het donker met rook en spectaculaire lichten met glaasje fris erbij. Daarna aan tafel voor een heerlijk kindermenu met frietjes, een snack naar keuze en natuurlijk een ijsje toe!

Prijs: € 12,50 per kind.
(minimaal 4 kinderen)

Kids Party XL Arrangement:
Het zelfde als de "gewone" Kids Party maar dan met als extra's:
lekker taart eten vooraf en ieder kind krijgt een glowstick bij het bowlen! Tijdens het taart eten kan de jarige rustig zijn cadeaus uitpakken.

Prijs: € 14,50 per kind.
(minimaal 4 kinderen)

Je ouders kunnen voor € 4,50 een kindermenu mee-eten, maar voor hen hebben we natuurlijk ook de Kleine Kaart beschikbaar met o.a. onze heerlijke Saté!
Uiteraard mogen de ouders ook taart mee-eten voor maar € 2,00 per persoon "

Fiorucci

Fiorucci

01-04-2011 om 14:51

Nee

Of disco, of bowlen. Niet allebei. Ik ga ook echt niet met zes kinderen eten in een pizzeria, zo duur hoeft een feestje niet te zijn!

Yta Chalne

Yta Chalne

02-04-2011 om 10:34

Als fio

Dat lijkt me een beetje het soort feestje waar andere ouders dan van denken dat ze er weer overheen moeten. Voor je het weet zit je met vijfentwintig kinderen in de tgv richting eurodisney. Ik zou het wat eenvoudiger houden, en één activiteit buiten de deur plannen, niet twee.

Lou

Lou

02-04-2011 om 11:49

Duidelijk

Jullie vinden het ook een beetje veel. Ja, dat vond ik dus zelf eigenlijk ook al, dank voor de bevestiging. En oei, zo'n ouder waarvan andere ouders denken dat ze "daar dan weer overheen moeten" wil ik zeker niet zijn!

De pizzeria is op zich ook al twijfelachtig natuurlijk. Waarom zou je zo duur doen? Maar daar vind ik toch nog wel wat voor te zeggen. Het is heel feestelijk, voor een pizzeria zelfs nog vrij goedkoop (niet te vergelijken met zelf pizza's bakken natuurlijk), de bediening is erg snel en de pizza's zijn heerlijk. En het is weer eens wat anders dan thuis een bak friet maken. Maar afgezien van geen "over the top-feestje" willen, wordt het waarschijnlijk ook te veel voor die kinders, dan krijg je zo'n tamme disco waar ze dan nog maar half zin in hebben. We doen het niet!

Manda, dat is dus precies wat wij gaan doen, discobowlen. Is geen disco hoor, overigens. Het is bowlen met muziek en discolampen, voor zover ik weet. Maar inderdaad, dan heb je toch een beetje een disco-gevoel al.

Ik ga een nieuw plan maken. Of ik doe dit plan, maar dan zonder disco en iedereen wordt om 19 uur opgehaald, of ze mag meer kinderen uitnodigen en we maken een spetterende disco thuis (we hebben van alles, blacklight, allerlei andere lampen, verduisteringsdingen, erg leuk ook wel hoor) maar dan beginnen we later en gaan we nergens heen. Alleen eten en disco, met het mummie-wc-papierspel erbij en nog een quizje of zo. Beter plan?

Lou

Lou

03-04-2011 om 14:19

Pelle

Dat gaat 'm waarschijnlijk wel worden nu. Ik heb dochter de keus gelaten tussen discofeestje met veel kinderen maar dan wel thuis blijven, of met minder kinderen bowlen en pizzeria. Ze hoefde er niet over na te denken: optie 2. Ik geloof dat ze de pizzeria nog het leukste van alles vindt. Ik ga die tent nog even bellen of ze daar misschien ook een feestachtig arrangementje hebben met helpen pizza's klaarmaken of zo (geen idee of dat bestaat, maar lijkt me wel leuk), dan laten we die bowling ook nog zitten, haha.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.