Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
babypurk

babypurk

11-03-2011 om 14:59

Omafiets 9 jarige

Mijn dochtertje wil heel graag een omafiets voor haar verjaardag. Ze zal er zelf aan moeten meebetalen, dus ze is hard aan het sparen. Het liefst heeft ze er eentje zoals haar buurmeisje heeft, een lichtroze met bloemetjes erop (volgens een site: trendy roze met hartjes!). Ik kan geen merk ontdekken en vroeg me daarom af wie van jullie zo'n fiets heeft en hoe de kwaliteit bevalt.

Wellicht hebben jullie een suggestie voor een merk dat goed bevalt? Wij kopen altijd tweedehands fietsen, maar denken dat dat dit keer niet lukt gezien haar specifieke voorkeur. Als ze hem dan nieuw koopt, willen we wel graag dat hij een beetje stevig is. Ze is pas in mei jarig, maar we zijn al wel aan het kijken. De fiets zal ws 24 of 26 inch worden, het liefst ga ik eerst in een winkel passen!

Bedankt voor jullie ervaringen/tips.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiorucci

Fiorucci

11-03-2011 om 15:23

Deze

Mijn dochter is elf en heeft deze:
http://www.fietsonline.com/fietsen/omafietsen-opafietsen/omafietsen-kinderen/omafiets-highlander-white-flower-24-inch-gratis-verzenden.html
Ik heb 'm kunnen bestellen bij de fietsenwinkel, Ado bikes, en Hallfords heeft ook wel van dergelijke fietsen. Mijn dochter is 1.45 m en heeft een 26 inch.

Marktplaats

Op marktplaats staan die oma fietsen, en af en toe heeft de V&D ze ook, kijk maar op de site!!

groejes van LuNa

Balletmama76

Balletmama76

17-03-2011 om 09:58

Popal-fietsen

Dochter is klein voor haar leeftijd (bijna 11) en heeft pas geleden een omafiets gekregen van Popal. Een 26 inch en het passt op je beschrijving. Donkerpaars wel, maar witte jasbeschermers met hartjes en dingetjes erop. Wij hebben 150 Euro betaalt en moesten hem gedeeltelijk zelfst in elkaar zetten.

Wij hebben hem bestelt bij Marktplein Holland en de service was erg goed daar.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.