Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Fleur

Fleur

28-08-2013 om 21:36

Omg,wat een stinkvoeten

Het is echt vreselijk, mijn 7 jarige zoon heeft de laatste tijd zulke zweetvoeten/stinkvoeten,hij is de hele dag de hort op,voetballen,buut uit, weet ik het allemaal,maar zodra huis thuis komt en zijn schoenen uitdoet,valt de rest van de fam bekant flauw, schoenen staan s'nachts ook buiten,sokken zijn kei en keihard,iemand hier wel eens mee van doen gehad en de oplossing?

mijk

mijk

28-08-2013 om 21:52

Ooit hier tip gehad.

Voeten inde zinkzalf nachtje in d zinkzalf zetten ( gewoon sudocreme hier) oude sokken erover. werkt hier geweldig!

typen op mijn i-pad is lastig!p

Schoenen

Zijn z'n schoenen van leer of van kunststof?

Dalarna

Dalarna

29-08-2013 om 10:15

De schoenen

Vaak zijn het inderdaad de schoenen. Mijn jongens hebben eens sandalen (!) gehad die zo verschrikkelijk stonken. Het lijkt de voeten maar het zijn dan gewoon de schoenen.

Fleur

Fleur

29-08-2013 om 11:24

Zijn schoenen

zijn Nike's sportschoenen,en nadat ik die naar de tuin verbannen had,werd het volgende paar een paar goedkope gympies,niet van leer,en die stinken nu ook vreselijk,die Nike's trouwens heeft hij al een tijdje,het waren zijn gymschoenen van school,vanaf begin van de vakantie heeft hij ze aangetrokken als buitenschoenen en dus ook full time gedragen,ik vermoed idd wel dat zijn voeten stinken door de schoenen,maar omdat het tweede paar nu ook al begint,weet ik even de oplossing niet,want ik vrees dat elke schoen die fulltime wordt gedragen nu gaat stinken.

notje

notje

29-08-2013 om 20:49

Baking soda

Of baking powder,te koop bij de toko.Ik gooi het 's avonds in de schoenen en de volgende dag eruit of even met de stofzuiger.Werkt super goed en kost bijna niks.Het absorbeert geurtjes,is trouwens ook heel handig voor héél veel andere schoonmaakklusjes!

Femke_

Femke_

29-08-2013 om 22:21

Geen tip maar...

Fleur, kom je toevallig uit Noord-Holland (zeg maar boven Alkmaar?)Toen ik je berichtje las kon ik bijna mijn tantes horen praten, met onvervalste West-Friese tongval.
Misschien toch een tip...zou het geen schimmelinfectie kunnen zijn? Daar krijg ik zelf wel stinkvoeten maar geen zweetvoeten van. Als je zeker weet dat het geen schimmel is zou ik de zinkzalf proberen

Of topic: femke

Ik heb geen tip, maar ik las Fleur haar verhaal, en ik dacht meteen: zij komt uit Brabant!

Fleur

Fleur

30-08-2013 om 16:17

Haha

Ik ga de baking soda proberen, ben wel benieuwd welke andere klusjes daarmee gedaan kunnen worden,enne Fleur is geboren en getogen in Zuid-holland

Haha fleur!

En ik wist het zo zeker!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.