Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
ody

ody

11-05-2012 om 15:53

Online typecursus

odyzoon wil leren typen .. wie heeft er ervaring met een online type cursus? Odyzoon is 8 jaar, hij heeft al eens een proefles gedaan van tieptopia en ticken.nl
Ben benieuwd of er nog meer online cursussen zijn voor kids en wat de ervaringen hierbij zijn.

ody

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Deze

http://www.typelesonline.nl/NL/

Heeft mijn zoontje een tijdje op geoefend, hij vond het leuk en goed te doen.

skik

Annet

Annet

11-05-2012 om 18:53

Liever cdrom type-expert junior

Zoek maar eens in het archief, er zijn veel goede reacties. CDrom kost 10 euro. Zoon van toen 8 heeft daar heel aardig mee leren typen.

ody

ody

11-05-2012 om 21:25 Topicstarter

Dank je wel

Bedankt skik, ga ik hem zeker eens naar laten kijken.
Annet, ik had al gezocht in het archief op type cursus maar niks kunnen vinden, vandaar maar mijn oproep.
Zal eens google-en op de cursus.

Verstuurd met de Ouders Online iPad app.

Anne Carin

Anne Carin

15-05-2012 om 10:29

Pica

Onze zoon heeft 'm destijds bij Pica gedaan. Is al weer een jaar of 4 geleden maar beviel toen goed. inmiddels al 3 jaar op het VO heeft hij er erg veel baat van dat hij kan typen. Dus zeker een aanrader om het te leren!

Typetopia

Mijn negen jarige doet op dit moment de typetopia cursus. Zo rond de 7-9 weken had hij echt een dip. Het liefste wou hij de computer weggooien. Maar hij moest van ons door gaan en nu gaat het weer als de brandweer. Het zal niet zijn hobby worden maar hij baalt er ook niet meer van. Hij doet ongeveer 10-15 minuten over een les. En hij moet minimaal 5 lessen per week maken. Hij begint vandaag met week 14 en hij typt nu rond de 125 aanslagen per minuut. Vanaf week 18 kan hij beginnen met proefexamens en na week 20 kan hij het examen maken. Wij verwachten dat hij eind juni klaar is en hij is in de voorjaarsvakantie begonnen.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Ook typetopia

mijn beide dochters zijn op dit moment bezig met typetopia. Er is een korting tot 31 mei en het leek me nu een mooi moment: het wordt weer wat rustiger door de week nu alle trainingen en clubjes langzamerhand aflopen. Ze moeten 5 lessen per week maken, en zijn dan eind september klaar. Ze zijn net 3 weken bezig.

Leuk zal typeles nooit worden, want het is een kwestie van oefenen-oefenen-oefenen. Ze hebben er op dit moment best lol in maar ongetwijfeld komt dat dip-moment. Het vooruitzicht dat ze in oktober helemaal klaar zijn en dit achter de rug hebben is een flinke stimulans!

JansjeRommy

JansjeRommy

18-05-2012 om 14:57

Goedkoop

een oude cursus op MP gekocht en deze doen we nu zelf zonder alle internet toeters en bellen, goedkoop en gaat uitstekend. Af en toe improviseer ik wat en het gaat toch vooral om het oefenen ja. Kind is 9 en houdt het goed vol gelukkig. Het is een heel proces!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.